Stenlund Postat 24 september 2011 Postat 24 september 2011 Min Magnifica-anemon verkar släppa ut en lång, slemmig tråd från mitten (munnen?). Vad är detta för något? Är det något som är dålig med den? Den är fullt utslagen och verkar må bra i övrigt. Citera
stigigemla Postat 24 september 2011 Postat 24 september 2011 Mun är också anal hos en anemon.(En av de sällsynta slemmiga trådarna här på guiden.) Citera
Stenlund Postat 24 september 2011 Författare Postat 24 september 2011 Ah, så det är bara anemonbajs? Som nybörjare fick jag för mig att det typ var anemonpest eller något annat hemskt. Citera
Piraterna Postat 24 september 2011 Postat 24 september 2011 du kan vara lugn, anemonbajs. När den gör sådär så kan det hända att den drar ihop sig till nära nog ingenting och trådarna ser ut som tömda kondomer. Helt normalt det också. Citera
Stenlund Postat 24 september 2011 Författare Postat 24 september 2011 Vad skönt, då behöver jag inte oroa mig. Tack för era svar! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.