Gå till innehåll

André's NanoRev


Andy88

Rekommenderade inlägg

  • 3 veckor senare...
  • Svar 344
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tror att han blev lite hungrig nu ikväll. Han stack upp huvudet ur sanden och verkligen sög i sig tussar med alger. Han rensar nog rätt fort men dök ner i sanden efter bara några minuter igen. Känns som ett lyckat köp iaf. :) Får hoppas att de visar sig efter några dagar.

post-5254-14468925582489_thumb.jpg

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Denna veckan har man varit i göteborg och jobbat och självklart som varmast hemma. Tyvärr strök haren med och även en sjöstjärna. Några ricordeor ser lite vissna ut men de kommer repa sig. 4 fläktar är nu monterade och nu ligger tempen på 26. Får hoppas de håller sig där framöver.

/André

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?4db24r

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För en vecka sen hände det något med mitt Led DIY bygge, det slocknad helt. Testade två chip med batteri och det lös. :/ Glapp var min första tanke och kände och klämde på alla kopplingar. Tryckte till en lins, puff. Det blinkade till och nu fungerar inget chip. :( Ska göra en beställning från RapidLed idag tänkte jag och när jag ändå gör de så får det bli ett kit till en fraggtank med. :)

Efter att haren dog av värmen så sög jag ut en del alger i samband med VB. Ser faktiskt fortfarande fantastiskt bra ut. Har en gammal eltandborste som tål vatten så tänkte prova den och se om man får bort de sista luddet på stenen. :P

I samma veva som träffen i Växjö blev det en runda till Stig och en filterkrabba fick följa med hem. Riktigt cool att titta på när han filtrerar vattnet. :P Ska försöka lösa en bild när han är ordentligt framme.

Edit. Mp10an som låg här hemma är monterade och flödet är helt 100. :)

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Precis likadan som jag hade i mitt elos, hur coola som helst, har beställt en sådan till mitt nya så får väl den om 2 veckor hoppas jag!!

Gött ju. Jag köpte min hos Stig, hade du haft vägarna förbi så fanns där faktiskt en till. :P

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser nice ut med krabban.. Sjögräs i bakgrunden ??

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Krabban är nice, gräset nej. Haha! Fläcken med kalkalger gillar vi däremot. :)

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett roligt paket på posten. Min beställning från rapidled kom idag och nu ikväll har de blivit lite limning av chip och lödning. Blev inte helt klar pga att jag blev förbannad på lödkolven och gav upp. Vilket skrot!!! Ska fortsätta imorgon så hinner kanske få allt på plats med. Måste blanda ny balling med så vi får se. :/

/André

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?2n1vap

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du så kan du låna min lödstation.. Om du nu inte lyckas med din egen..

Alltid trevligt med paket från rapid!

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja det är alltid roligt! :) Jag ska ha det i åtanke. Min blir inte riktigt så varm som jag vill ha den men det brukar fungera om man lugnar ner sig en stund och försöker igen. :P

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...