Kulin Postat 17 december 2011 Dela Postat 17 december 2011 En av mina turbosar klättrade precis upp på bakre väggen, stoppa ut ett litet rör ur skalet och avlossade ett stort grönt moln....vad är det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 17 december 2011 Dela Postat 17 december 2011 mina sprutar bara vitt, och då försöker de föröka sig.... men grönt vet jag inte ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 17 december 2011 Dela Postat 17 december 2011 Föröka sig sprut, med utgånget datum?Det är nog bara förökning som ger sprut, skiter gör de ju inte riktigt så... lös i magen kanske?B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kulin Postat 17 december 2011 Författare Dela Postat 17 december 2011 Iofs magsjuka går här hemma Kanske inte fått komma till på länge . Kul såg det ut i alla fall Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 29 januari 2012 Dela Postat 29 januari 2012 Nu när ja bytte vatten och alla pumpar var av så såg ja massa smådjur som simmade dåligt uppe vid ytan. Såg ut som dom sprutades ut från en turbosnigel. Kan de va larver från en sån? Hökfisken blev mätt iallafall kan ja säga. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kvalle Postat 1 februari 2012 Dela Postat 1 februari 2012 har sett liknande..min turbos var uppätet av min putsräka..och när den stod och gotta sig..(tror snigeln var i en annan värld) men då kom det ett grönt damm moln sprutande ur den. har sett turbosar gå under tidigare men aldrig detta fenomen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.