Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Ok, det kommer säkert gå jättebra :) ska du köra Reefbond? Använde det till mina stenar, funkade kanon att fästa ls med, går även att limma fraggar med! Dock lite dyrt för mängden man får

• Svar 132
  • Visningar 15,8k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
  • Författare

Det ser Absolut intresant ut, funderar på att ändra om bakgrunden och basera det mesta på reefbound, ser snyggt och naturtroget ut.

Postat

Kommer bli kanonläckert när det växer på kalkalger och det smälter in i revet så småningom. :)

Postat

Tok-läckert! Hoppas du filmat så man kan få en YouTube-how-to! :) *imponerad*

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Postat

Grymt snyggt! Min egen bakgrund skäms lite i akvariet just nu :) Jag körde med silikon som jag tunnade ut med bensin, och använde som lim för att fästa korallsand. Du kan ju testa det om du vill ha lite grövre "patcher". Nu är det lite brunalger här och där och en icke akvarist kan garanterat inte se att det är fake, så det blir rätt bra.

Keep it up!

Postat
  • Författare

Thx! Ja, de finns många sätt:) tar tid dock , men det gör all hantverk:)

Postat
  • Författare

Väntar på pvc delar för kompletering i sump och att bygga durso. Kommer beställa glas i veckan till överinningsboxen samt slamma det sista.

Ljuset är kompleterat med en fjärde mazarra P, hoppas det ska räcka till sps´er och musslor.

Postat
  • Författare

Man tackar man tackar! Ska börja skissa på rev pelare, tänkte ha någon ända upp till ytan.

Postat

Intressant det med! :) Vad har du tänkt använda för att hålla samman hela konstruktionen?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Postat
  • Författare

Fick nån typ av "revsäker" betong av denny. Tror dock att de är vanligt puttsbruk...men de funkar bra och jag är nöjd. starkt och bränner snabbt. Dock måste man "skölja ur" det ordentligt innan levande då Ph höjs markant med tanke på all kalk i bruket...

• 2 veckor senare...
Postat

Hallå Jonathan

Trevligt att träffas.

Nu har jag med hittat hit och kan bara konstatera--> Supersnyggt

Postat
  • Författare

Lånat glasborr till överinningsboxen, så i helgen ska väl den vara klar, slamma sista biten i veckan, fyllning till nästa helg...

Postat

Ser spännande ut. :) Vad är det för ljusa fläckar i cementen bredvid boxen i första bilden?

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.