Majki01 Postat 13 januari 2012 Postat 13 januari 2012 Får detta varje gång jag går in på www.saltvattensguiden.se ... vad menas? och någon som vet varför?Ditt bidrag kunde inte hanteras efter som säkerhetsbeviset har gått ut Citera
Laggeman Postat 13 januari 2012 Postat 13 januari 2012 Surfar du då in på Tapatalk eller via vanlig webläsare? Borde lösas genom att rensa dina cookies. Citera
stigigemla Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 Jag har också fått det två gånger i dag med en annan dator (win7 nyinstallerad). Första gången med Chrome och andra gången några minuter senare med Firefox. Citera
wrang Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 Det får man om man väntar för länge att göra något på sidan efter den har laddat. Citera
Majki01 Postat 14 januari 2012 Författare Postat 14 januari 2012 Har rensat, jag bara skriver www..... Kommer in direkt sidan öppnas kommer det Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
stigigemla Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 För min del hände det när jag försökte skriva svar. Jag var garanterat så aktiv som guiden tillät. Väntetiderna här på guiden får mig ofta att vilja slänga ut datorn genom fönstret.Men jag vet ju att felet inte är hos mig utan dels på wexnet med deras DNS och dels på vår host.Så datorn står kvar. I dag på eftermiddagen gick det bra med den datorn. Och i går fungerade min bärbara. (Också win7) Samma router - ADSL. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.