Majki01 Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Både to high och to low blinkar , water has penetrated into the controller??? Menas med att vatten har kommit in i själva styreneten??? Vilket är helt omöjligt efter som den sitter högre än karet, Eller menas det med något annat ? Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Roger.J Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Min har gjort så också men har barat startat om den så fungerar den igen.MvhRoger Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 26 februari 2012 Författare Dela Postat 26 februari 2012 Startat om den många gånger nu , men efter 20 min likadant igen, så blev ett garanti ärende Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Kanske kondens i den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 26 februari 2012 Författare Dela Postat 26 februari 2012 Kan omöjligt komma åt den, i vilket fall som helst så får jag inte öppna och kolla för då bryter jag garantin Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
snäckan Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 den är väldigt känslig för magnetism kolla så att de inte är nära starka pumpar prova gärna att bygga om hållaren från magneten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 26 februari 2012 Författare Dela Postat 26 februari 2012 den är väldigt känslig för magnetism kolla så att de inte är nära starka pumpar prova gärna att bygga om hållaren från magnetenDet har jag testat efter att jag pratade med Hans "drakfisken" Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
snäckan Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 man kan öppna den ock ta bort larmet om man vill mycke enkelt finns i handboken tips Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 26 februari 2012 Författare Dela Postat 26 februari 2012 Det vet jag, men larmen vill jag ha, helt ny så den ska fungera fel fritt. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wretling Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Hade samma problem med min, tunze skickade en ny, den nya fungerar bra och den sitter på samma sätt som den gamla. Jag tror att problemet var att den var känslig för strömspikar eller nått för den började pipa när lyset eller värmaren slog av eller på.Sent from my HTC Desire using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 26 februari 2012 Författare Dela Postat 26 februari 2012 Kan det va så jäkligt att en doppvärmare som sitter långt ifrån ska kunna störa den? :sSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hansson_1985 Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Min fick spel när jag tände 300w MH och 54x2 T5. Om du har möjlighet så kör den på en annan säkring. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 26 februari 2012 Författare Dela Postat 26 februari 2012 Min fick spel när jag tände 300w MH och 54x2 T5. Om du har möjlighet så kör den på en annan säkring.Annan säkring? Vad skulle det göra för skillnad? Inte den som smäller ju?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard598 Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Alltså annan grupp! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 26 februari 2012 Författare Dela Postat 26 februari 2012 Ska avvakta och se om den gör likadant när doppisen går igång ! vilket den troligtvis gör när som helst:P Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Hur är det igentligen med garantin vid öppnande av den? Enligt instruktionsboken så sitter de väll en jumper man kan flytta beroende om man vill ha buzz ljud eller inte vid larm. Känns ju konstigt att dom har en sånn funktion i lådan om man inte får öppna den.Kan tilllägga att jag inte e helt säker då jag inte öppnat den men har för mig jag läste det i boken att jumpern sitter där Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.