Quirkz Postat 1 mars 2012 Postat 1 mars 2012 Hej min Tunze osmolator har börjat bli lite skum varje gÄng den har fyllt pÄ vatten sÄ ligger det och smÄ rinner frÄn hÄlet. Lyfter man upp hela pumpem slutar det rinnna kör man ner den igen som börjar det rinna böjer du slangen uppÄt rinner det ej vad kan detta bero pÄ Citera
Maglofster Postat 1 mars 2012 Postat 1 mars 2012 Det Àr inte bara sÄ att den fungerar som en vanlig hÀvert? Min gjorde det nÀr slangen hamnat för lÄngt ner i sumpen. Citera
Quirkz Postat 1 mars 2012 Författare Postat 1 mars 2012 skumma Àr att jag har haft den pÄ samma lÀge hela tiden det Àr nu pÄ senaste tiden den har börjat Citera
Kjelle Postat 1 mars 2012 Postat 1 mars 2012 Tja, det verkar vara fel pÄ kontrollern eftersom den inte stÀnger av pumpen. Citera
Quirkz Postat 1 mars 2012 Författare Postat 1 mars 2012 Jag borde ju höra om pumpen Àr pÄ ju den Àr tyst Citera
greger Postat 1 mars 2012 Postat 1 mars 2012 ThomasJag tror att du av nÄgon anledning fÄtt pÄfyllningsslangens mynning under/lÀgre Àn vattenytan i osmos-behÄllaren, sÄ att du fÄr hÀvert Àven nÀr pumpen slutar gÄ Citera
a.nilson Postat 1 mars 2012 Postat 1 mars 2012 Hade samma problem strax efter det att jag köpt min. Visade sig vara fel pÄ den som kopplat in den (jag). Lyckades fÄ till hÀvert fastÀn slangen lÄg över nivÄ, fick flytta upp slangen ytterligare nÄn cm sÄ var problemet ur vÀrlden. Citera
Quirkz Postat 1 mars 2012 Författare Postat 1 mars 2012 Kan va sÄ har ju en 25 liters dunk brevid sumpen -- Jag vill ha bullar i morgon Citera
Andy88 Postat 1 mars 2012 Postat 1 mars 2012 Jag fÄr samma hÀr hemma. Blir sÄ nÀr jag har för hög nivÄ i osmosfacket sÄ slangen ligger lÀgre Àn ytan. /André---I am here: http://tapatalk.com/map.php?rcjmvtSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlÀgg
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.