Gå till innehåll

Ni som kör ecotech radion?


Majki01

Rekommenderade inlägg

Jag blev lite grovt förälskad i min vortech pump och blev lite sugen på en belysning som går att styra med den ... Otroligt nice.. Så tankarna går runt i huvudet på att överge mazarran och gå till radion, men? Har radion inga upphängningskit? Typ om man vill ha den som jag har mazarran med en "ram" man sätter på akvarie kanterna upp över karet så belysningen kan hänga i den?,

Samt vad är det man egentligen kan styra tillsammans med pumpen? Får man med radion fler inställnings möjligheter på pumpen? Alltså att den går ner i varv automatiskt samtidigt som ljuset går ner? Osv ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Jag kollar runt på internet på ecotech lampan... och hittar lite olika hängningskit... jag vill ju absolut inte hänga det i taket.. Jag kommer att köra 2 st såg ju i din film tex. Där dom gör att man "bygger ihop" armaturerna och sen bara har vajrar längst ut på båda.. men då måste jag ju endå dra upp det i taket och det vill jag inte:( tippppsss´??

Eller om någon kan bygga något stilrent som tex det akutmottagningen byggt! Mot betalning så klart!!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den såg bra ut, en annan fråga, någon som vet var man kan köpa dom stagen ecotech har gjort som man kan sätta mellan armaturerna så man endå bara behöver använda 2 vajrar för att hålla uppe fler armaturer

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...