Postat 25 april 201213 år Hej allihopa!Jag bjuder härmed in alla Er till Saltträff i Växjö.Ni är mycket välkomna hem till mig Lördagen den 26/5 klockan 14.00.Det blir kaffe med dopp vid ankomst samt korv me bröd o sallad något senare.Jag tänker även samordna så att Oceanakvarium är öppet efter träffen om någon skulle känna för det.Som sagt, alla Ni ska känna er mycket välkomna hem till mig:)
Postat 25 april 201213 år Underbart initiativ synd att det är en bit till Växjö. Men all heder åt dig Larry.
Postat 25 april 201213 år Verkar som jag är ledig, så om bara frugan ger sin välsignelse så kommer jag gärna. Bra tanke med oceanakvarium också.. /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk
Postat 26 april 201213 år Larry , addera två namn på listan. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 27 april 201213 år Tjoho Larry ,Har ordnat med barnvakt så jag kommer oxåMvh Hans Sandén i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 27 april 201213 år Författare Superbra jättekul, jag är mycket glad att det finns saltfolk som vill komma.
Postat 27 april 201213 år Det brukar bli någerlunda uppslut på träffarna.. Inte alltid men ofta.. Ska bli kul o se ditt kar live sen!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 27 april 201213 år Författare Låter bra att även du/ni kommer, ska bli riktigt trevligt att råkas igen:)
Postat 27 april 201213 år Notera min mail adress om jag nu försvinner från SGglenn.sporrong@telia.comMVH/Glenn
Postat 27 april 201213 år Samuel Ska jag plocka upp dig?Mer än gärna. Har fått ett preliminärt godkännande från hustrun ; )Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 27 april 201213 år Mer än gärna. Har fått ett preliminärt godkännande från hustrun ; )Sent from my iPhone using TapatalkDå säger vi så ;-)
Postat 2 maj 201213 år Går det bra att lära känna den från långt håll också? Det ligger i planerna att ta en tripp till de gamla jaktmarkerna och komma på träffen.MVH Lasse
Postat 2 maj 201213 år Går det bra att lära känna den från långt håll också? Det ligger i planerna att ta en tripp till de gamla jaktmarkerna och komma på träffen.MVH LasseLasse det går nog att ta in en gammal stör från långt borta i stan med:nya bilder:
Postat 2 maj 201213 år Växjö ligger lite väl långt bort för mig, annars så är det ju utomordentligt trevliga och aktiva saltisar i och runt de djupa skogarna;) Träffen hos Laserbängan förra året drog ju en hel del entusiaster.
Postat 2 maj 201213 år Växjö ligger lite väl långt bort för mig, annars så är det ju utomordentligt trevliga och aktiva saltisar i och runt de djupa skogarna;) Träffen hos Laserbängan förra året drog ju en hel del entusiaster.Tror inte det skiljer så många mil. och om du åker till mig först så får du åka med mig sen via Samuel i Vrigsta och det skulle väll vara en upplevelse. först mitt kar med kejsarfiskar sedan Samuels med härliga koraller-dregglar-
Postat 2 maj 201213 år Jag tror det blir ca 20 mil enkel resa, till Gnosjö tror jag att jag bara hade ca 12 mil.
Postat 2 maj 201213 år Jag tror det blir ca 20 mil enkel resa, till Gnosjö tror jag att jag bara hade ca 12 mil.Men det är bara tolv till mig sen slipper du köra och du får väldigt trevligt sällskap ;-)
Postat 3 maj 201213 år Författare Superbra:)Ni är alla mycket välkomna, återkommer i kväll me mera inlägg:)
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.