Gå till innehåll

Mazi's 112-liters ÄNTLIGEN !!!


Mazi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 108
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tack så mycket allihopa. Ang krukan så började min Salaris bli smal så jag hängde upp den under MH'n i hopp om att där skulle växa lite alger. Men det gjorde det inte, fast salarisen flyttade in där så jag behöll den. Har tagit ut den för någon månad sen, för ja den var skitful.

Installerade nivåreglering igår, om det funkar sparar man mycket jobb. :)

MVH Max

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan Max.

Undrar bara vad det är för övriga sps:er du har i ditt akvarium. Skall troligen till Lund imorgon då de har tagit hem en del saker till mig och tänkte att om det är något som man inte har så kanske man kan byta lite.

mvh Andre

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Rosa pocillopora

Gul montipora

Brun porites

Grön pocillopora

Grön montipora

Allting är bara fraggar och kommer ifrån dig och Aerie, så jag antar att du redan har det. Och annars har jag bara en av varje och de är för små för att fragga av. Det enda jag hade kunnat tänka mig är den gulgrönbruna eller vad den är montiporan. Den är ganska stor. Kan tänka mig att byta porites också. Vet ej hur man fraggar den, men jag "behöver" inte den hehe. Annars är du välkommen att titta in bara.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte mest på den som ser gul ut i din tråd.

Det verkar vara en montipora digitata och jag har sådan som är grön, brun och orange men jag saknar gul.

Så om du skulle säga att den är gul skicka mig ett pm som jag kan läsa på jobbet eller slå en signal.

Jag kommer troligtvis att åka 13.30 imorgon om leveransen har kommit fram.

mvh Andre

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...