Laggeman Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 Sandvändande sjöstjärnor, Amblygobius phalaena, de flesta Valenciennea-arter. Även en del eremiter håller ordning i sanden. Citera
MrJonatan Postat 18 november 2012 Postat 18 november 2012 Jag har en sandsjöstjärna, en sand vältar gooby (valencienna strigata goby) och en snigel vilket jag inte kommer ihåg namnet på nu jak köpte de då för att min sand har varit rätt katastrofal men bara efter ett par dagar blev den kritvit! de funkar utmärkt och håller sanden i ständig rörelse! jag rekomenderar de starkt om du vill få bort alger, få bättre rörelse på sanden och därmed en vitare och mer trevlig sand Citera
nike83 Postat 18 november 2012 Postat 18 november 2012 min strigata lägger en massa sand på mina musslor och koraler som står i sanden... mycket irriterande (funderar på att sälja bort den)! Citera
MrJonatan Postat 18 november 2012 Postat 18 november 2012 det gör min strigata också! varför gör den det? jag är inte så irriterad på det då jag bara har en massa svampar närmast sanden och de reser sig lätt upp igen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.