jonte_j Postat 16 juli 2012 Postat 16 juli 2012 Köpte tre räkor häromdagen, en putsarräka, en pepparmint och en eld räka. Den enda räkan man ser är putsarräkan, har dem andra dött eller har dem bara gömt sig?Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
stigigemla Postat 16 juli 2012 Postat 16 juli 2012 Det är normalt. Räkorna är mest nattaktiva men putsarräkan är ett undantag. I och med att den putsar fisk får den lov att vara aktiv när fisken är det. Citera
MrRhames Postat 16 juli 2012 Postat 16 juli 2012 Hej. När jag köpte en putsaräka så tog det ett par dagar innan jag såg röken av den. Dom blir nog modigare allt efter som. Men det är som stig säger, så är dom ute och ränner på nätterna.Med vänlig hälsning, Benjamin Citera
Hermanbrute Postat 16 juli 2012 Postat 16 juli 2012 Om man har fler utav tex eldräkor så har ja hört att dem vågar visa sig mer på dagarna. Stämde väll sisådär hemma hos mig men när 2st blev sålda så vågar den tredje inte visa sig alls förutom när det vankas mat. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.