Wigge Postat 31 juli 2012 Postat 31 juli 2012 jag har 4 små olika sorter Eupyllier. kan man ställa dem i hopa så deras polyper rör varandra? eller blir dem skadade då?=)MVH Wigge Citera
MarinaS Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Genom en lätt sökning hittade jag detta vilket det dom skriver i den tråden make sense: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?15640-Br%E4nner-euphyllior-varandra Citera
MarinaS Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 ...Jag borde verkligen läsa igenom vad jag skriver innan jag postar det - skriver ju som en kratta ibland ...Det jag menar i mitt övre inlägg är att det som skrivs i den tråden jag klistra in verkar vara ganska vettigt och stämma ganska bra. Citera
atropos Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Det funkar bra med dom 3 arterna som jag har ihopa , testa och se men jag tror inte att det är några problem Citera
Andy88 Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Jag har haft 5 ihop ett tag. Fungerade bra typ 6-7 månader sen fick en stryk så några huvud dog. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
freddi36 Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Om du har euphyllia glabrescens så håll den borta från alla andra koraller. Den bränner ganska bra, jag själv kan bli bränd ibland. Citera
Reuben Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Om du har euphyllia glabrescens så håll den borta från alla andra koraller. Den bränner ganska bra, jag själv kan bli bränd ibland.Brukar dock skilja lite grann när det är samma art man pratar om.En bild här på tex två monitporor som växt ihop Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.