Järv Postat 21 september 2012 Dela Postat 21 september 2012 HejJag har fått ner en kaninfisk i akvariet som nu börjat slåss mot sin egen spegelbild. Är det någon som har koll på om detta är ett beteende som brukar försvinna efter ett tag eller om det kommer vara kvar. Funderar nämligen på att ta tillbaka den innan den jagar ihjäl sig själv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 21 september 2012 Dela Postat 21 september 2012 helt vanligt, båda mina har gjort detta i över ett år. Inget att oroa sig för Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Järv Postat 21 september 2012 Författare Dela Postat 21 september 2012 jahapp då får den väll leva med sin kopia i glaset så att säga. hur mycket slåss dina med glaset på en dag på ett ungefär? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 21 september 2012 Dela Postat 21 september 2012 Min zebasoma gör det varge kväll när det blir reflektioner i glaset. Tycker det ser rät kul ut. Som i akvariet i hitta nemo=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 21 september 2012 Dela Postat 21 september 2012 jahapp då får den väll leva med sin kopia i glaset så att säga. hur mycket slåss dina med glaset på en dag på ett ungefär?ser nog den få fnatt 2-3 gånger per dag iaf, ungefär 30sekunder per gång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Inboxen Postat 20 oktober 2012 Dela Postat 20 oktober 2012 Slåss mot sin egen spegelbild, he he inte mycket bakom pannbenet där inte Tänker om man skulle göra det själv nu på hösten på kvällarna när man ser sig själv i fönstret - EN INBROTTSTJUV! DUNK DUNK! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 20 oktober 2012 Dela Postat 20 oktober 2012 Haha!!! :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 20 oktober 2012 Dela Postat 20 oktober 2012 Köpte själv en Guldprickig kaninfisk och i karantänkaret bar botten slogs den mot botten då den speglade.Flytta den till huvudkaret och där finns ngen spegelbild var jag vet och där sloss han inte någonstanns.Så det är nog riktigt vanligt.MVH.Ted Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Järv Postat 20 oktober 2012 Författare Dela Postat 20 oktober 2012 min valde att sluta fred så det verkar lugn nu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 20 oktober 2012 Dela Postat 20 oktober 2012 Min kampfisk upptäkte sin spegelbild, den blev tydlig mot en svart bakgrund, han stod och kaxade hela tiden mot sig själv. Tyvärr blev han så aggressiv att han började jaga platys.Nu har jag tagit bort bakgrunden, och då är han lugnare. Men platys är fortf rädda, och när de flyr så jagar han efter.Ursäkta sötvattens-off topoc Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.