Slanten Postat 27 september 2012 Postat 27 september 2012 Jag har letat ett bra tag nu efter artiklarna. Den naturliga vägen att gå är att trycka på rubriken Artiklar, men där finns inget. Det verkar även som att alla länkar är borta?Misstänker att detta skett vid senaste uppgraderingen, men jag har inte uppmärksammat det förrän nu. Citera
mikoto Postat 27 september 2012 Postat 27 september 2012 Jag lyckades leta lite till och hitta de :-) De finns längst ner i Artiklar/Länkar delen av forumet. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?197-Artiklar-L%E4nkarLängst ned är de sex kategorierna. Citera
Slanten Postat 27 september 2012 Författare Postat 27 september 2012 Ok! Så det ligger i forumet. Tack!Men då kan man undra vad rubriken "Artiklar" har för funktion. Trycker man på den ser det ut som på bilden. Citera
Benighted Postat 27 september 2012 Postat 27 september 2012 Tack för att du tog upp frågan, tidigare vad baserades artiklarna på en plugin, medan nu är de en del av vBulletins programvara, det gör att det finns två versioner av artiklar, får ta en översyn på hur vi ska hantera det hela, det bästa vore om vi kan migrera de gamla artiklarna till det nya systemet. Ska ta en koll på det... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.