sonett84 Postat 10 oktober 2012 Dela Postat 10 oktober 2012 undrar vilken clown sort jag köpt för ev köpa fler.. den e rätt stor, svartröd.. gissar på ocselaris med tre vita band o mörkröd, tagg under ögat, svarta ränder runt fenor... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 10 oktober 2012 Dela Postat 10 oktober 2012 Svårt att se men av färgen att döma skulle jag gissa på maroonclown. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 10 oktober 2012 Dela Postat 10 oktober 2012 Kan väl tillägga att dom är aggressiva så du behöver antingen ett stort kar eller en fisk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 10 oktober 2012 Dela Postat 10 oktober 2012 Moderator's upplysning: Tråd flyttad till rätt forumsdel. Premnas epigrammata Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
sonett84 Postat 10 oktober 2012 Författare Dela Postat 10 oktober 2012 ja än så länge har han endast sällskap av en hepatus. tacakr för svar.. undrat länge.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 10 oktober 2012 Dela Postat 10 oktober 2012 de kallas "sametsclown" och din ser ut att vara den vanliga (vita band). finns även en variant med gula band.sametsclownerna är lite stökiga och jag tycker du har lite väl litet kar till den (den blir ca 12 cm).om jag vore dig så hade jag sålt/gått tillbaka till butiken och köpt en mindre typ av clownfisk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Piraterna Postat 11 oktober 2012 Dela Postat 11 oktober 2012 Vi har haft en sån och den stökade runt och möblerade om sanden. Inte så trevlig men väldigt vacker. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Chrille_B Postat 11 oktober 2012 Dela Postat 11 oktober 2012 ja än så länge har han endast sällskap av en hepatus. tacakr för svar.. undrat länge..en annan fråga är ditt kar inte lite litet med en hepatus, om det nu stämmer med 58Lmvh chrille Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.