alexochingencarina Postat 18 oktober 2013 Dela Postat 18 oktober 2013 Jag är så avis på dina fiska Lotta! En dröm! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 19 oktober 2013 Författare Dela Postat 19 oktober 2013 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 21 oktober 2013 Författare Dela Postat 21 oktober 2013 Nya koraller från den trevliga träffen på Sjöfartsmuseet igår. Tack Andreas och Manne, fina som vanligt!!!! Hoppas oxå att ni som köpt/bytt med mig blev nöjda! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 21 oktober 2013 Författare Dela Postat 21 oktober 2013 Eremit o fisk bilder....Palett kirurgen tror att den är en haj.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 21 oktober 2013 Dela Postat 21 oktober 2013 Verkligen snyggt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Chum Postat 21 oktober 2013 Dela Postat 21 oktober 2013 Som alltid, helt fantastiska bilder från Lotta =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 21 oktober 2013 Dela Postat 21 oktober 2013 Eremiten på första bilden är det den som va till salu tidigare i veckan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 21 oktober 2013 Författare Dela Postat 21 oktober 2013 Stämmer bra!!! Eremiten på första bilden är det den som va till salu tidigare i veckan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 23 oktober 2013 Författare Dela Postat 23 oktober 2013 Nu har jag kontaktat glasmästare för pris på nytt kar. 8000kr med diamantglas i en ruta. Sump på 100liter, 1200kr. Huvudkaret blir på 672liter. Det dröjer några månader till innan jag kan köpa det, vi måste bygga en bänk först. Måtten blir: 160*70*60cm. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 23 oktober 2013 Dela Postat 23 oktober 2013 Håll koll på eremiten, jag hade en variant på den och den började tugga på Ricordea Florida för mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hoyt Postat 23 oktober 2013 Dela Postat 23 oktober 2013 Håll koll på eremiten' date=' jag hade en variant på den och den började tugga på Ricordea Florida för mig.Instämmer med lagge. Hade en sånn eremit oxå o den käka de mesta i korallväg. Bta ricordeor osv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Ska ändra måtten på karet till 180*60*60cm. Kan det bli bra tro? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Ska ändra måtten på karet till 180*60*60cm. Kan det bli bra tro?Jag hade utan tvekan haft 70cm bred.. Saknar det i mitt kar så man kan bygga lite på djupet.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Jag hade utan tvekan haft 70cm bred.. Saknar det i mitt kar så man kan bygga lite på djupet..+1 på den , ger underbara möjligheter om man bara lägger vettigt djup i karet framkant-bakkant , kör själv 75 vilket känns ganska lagom..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Ok, tack för input. Får fundera..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Ser att du äntligen fått ordning på hyacinthusen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Ja, den är väldigt fin nu och växer bra!!! Den kommer ju från dig!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Mycket Vackert Lotta! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Tack! Kommer att bli ännu bättre när det blir mer plats!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Jag gillade den gröna med blå toppar på näst sista bilden. Ta fram tången o möka dig hit med en fragg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Den är från De Jong. Köpte den för två år sedan. När jag fraggar ska jag tänka på dig! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 1 november 2013 Författare Dela Postat 1 november 2013 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 1 november 2013 Dela Postat 1 november 2013 Tycker ditt kar är jättefint Lotta. Bra jobbat o fina bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedde Postat 1 november 2013 Dela Postat 1 november 2013 vilken väl fin tråd du har om ditt kar, fantastiskt fina koraller och fiskar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.