Postat 31 mars 201312 år impajimpa: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?53247-FotoguidenMycket fint kar. Är man snäll kanske man får komma och titta på det live någon dag?
Postat 31 mars 201312 år Författare Wrang, vi beställde från Kina, sen har min gubbe monterat. 120w, 10000k vita och actinic led. Manks, självklart får du komma och kolla! :-)
Postat 31 mars 201312 år Författare Har flyttat lampan över halva karet, har 6st T5 or mot väggen. Stor skillnad, ljuset blir väldigt vitt.
Postat 31 mars 201312 år Vilket fint kar du har Lotta . Blir det mer LED och mindre lysrör nu eller?Måste även berömma dina bilder
Postat 31 mars 201312 år Författare Tribiani: Jag kommer att ta bort mina Mh 250*2 och ha led och lysrör. Leden är mer lätthanterliga och betydligt billigare.
Postat 8 april 201312 år Fin porites. Är det den som var i lerum? Var lite sugen på den, men då behöver jag inte åka dit för den i alla fall Och som vanligt en bunt sjukt nice bilder
Postat 8 april 201312 år Författare Hej, japp jag krängde den hos Göran. Riktigt fin! Kul att du gillar mina bilder.
Postat 11 april 201312 år Super fina bilder på cromisarna!!Ps dina fraggar växer och frodasMagnusSent from my iPad using Tapatalk HD
Postat 28 april 201312 år Tribiani: Jag kommer att ta bort mina Mh 250*2 och ha led och lysrör. Leden är mer lätthanterliga och betydligt billigare.Sorry missade ditt svar.Hur går det med bygget? Är det klart? Det blir ju riktigt bra lyse med LED plus att det blir inte lika varmt. Kan du dimma LEDen eller kör du "på och av"?
Postat 28 april 201312 år Författare Meningen är att jag skall kunna dimma, just nu kör jag leden på halvfart.
Postat 4 maj 201312 år Författare Väntar på "Dreamchippet" och en till led av den sort jag redan har.
Postat 4 maj 201312 år Väntar på "Dreamchippet" och en till led av den sort jag redan har. Trevligt . Då blir det riktigt bra lyse
Postat 5 maj 201312 år Författare Har höjt styrkan på min led till 50% och lyckats bränna två sten koraller. Kommer de att läka eller dö där de är brända?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.