Gå till innehåll

Mitt rev 450 liter


lottac

Rekommenderade inlägg

Egentligen så är det ganska enkelt att köpa kamera idag, det finns inga dåliga helt enkelt. Problemet är att det finns så många modeller och märken att välja på. EOS 300 vet jag inte ens vad det är för modell. Kanske skulle du titta på EOS 1100D eller EOS 600D som du redan klämpt på? Om du är en sådan person som bara tar fram kameran då och då så kommer du att ha glädje av dem i flera år.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 532
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 veckor senare...

[ATTACH=CONFIG]86544[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86552[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86553[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86554[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86555[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86556[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86557[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86558[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]86545[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86546[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86547[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86548[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86549[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86550[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86551[/ATTACH]Nya bilder....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Säg till om du kan få en fragg på den så är jag intresserad. Ett byte mot en korall som jag har kanske är av intresse? jag åker ner till götet titt som tätt och behöver snart åka för lite tillbehörs införskaffningar. Här är min tråd.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?35413-Andreas-800l-rev Kolla om du är sugen på en trade vet ja :-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den är väldigt liten ännu, när den vuxit till sig, absolut!!!

Säg till om du kan få en fragg på den så är jag intresserad. Ett byte mot en korall som jag har kanske är av intresse? jag åker ner till götet titt som tätt och behöver snart åka för lite tillbehörs införskaffningar. Här är min tråd.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?35413-Andreas-800l-rev Kolla om du är sugen på en trade vet ja :-)
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...