krille 55 Postat 24 juni 2013 Postat 24 juni 2013 Lika härliga bilder som vanligt. Du tycker jag har mycke i mitt kar men jag tycker ditt är rätt välfyllt också med mycke fina djur och koraller Citera
Tribiani Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Jag gillar din sohal skarpt. Fina bilder som alltid Hur har det gått med dreamchipet? Citera
krille 55 Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Lika fint som alltid. Har fått hem en Pentax systemkamera med 18-55 optik och tre closeuplinser idag. Nu får man börja sätta sig in i hur det fungerar. Har jag vägarna till Göteborg på semestern hör jag av mig. Citera
lottac Postat 4 juli 2013 Författare Postat 4 juli 2013 Åh, nu får du fota.... ser fram emot kort! Ni är välkomna!!!! Lika fint som alltid. Har fått hem en Pentax systemkamera med 18-55 optik och tre closeuplinser idag. Nu får man börja sätta sig in i hur det fungerar. Har jag vägarna till Göteborg på semestern hör jag av mig. Citera
lottac Postat 4 juli 2013 Författare Postat 4 juli 2013 Ja, visst är den fin! Mitt dreamchip brände så det är på reparation i Kina. Har fått låna ett av Lasse här på guiden. Med det kan man göra mycket! Jag gillar din sohal skarpt. Fina bilder som alltid Hur har det gått med dreamchipet? Citera
Tribiani Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Ja, visst är den fin! Mitt dreamchip brände så det är på reparation i Kina. Har fått låna ett av Lasse här på guiden. Med det kan man göra mycket! Vad bra att det löste sig . Ja man kan göra mycket med det chipet. Speciellt ihop med Janne68s styr- och drivkort Citera
dahlgren Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Du har inte lust att lägga upp en skärmdump av dina timer-inställningar? Citera
lottac Postat 4 juli 2013 Författare Postat 4 juli 2013 Ska bara få gubben att hjälpa mig med det..... Citera
lottac Postat 5 juli 2013 Författare Postat 5 juli 2013 Jodå, fast någon mer led hade inte skadat. Har några område med mer skugga. UOTE=Lasse;538040]Är du nöjd med din LED belysning Lotta?MVH Lasse Citera
boman Postat 19 juli 2013 Postat 19 juli 2013 Snyggt ska uppdatera mitt rsm 130 till ett nu beställt rsm 650s ska bli riktigt roligt att bygga ett större rev. Gillar dina bilder M.V.H Janne Gävle Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.