wrang Postat 27 oktober 2012 Postat 27 oktober 2012 Nån som sett denna lampa live eller annat om den. Ska byta ut min 150watts i armaturen å funderar på vilken man ska välja[h=1]Giesemann Megachrome Crystal 17,5KK[/h] Citera
Lasse Postat 27 oktober 2012 Postat 27 oktober 2012 Det är fler som tänker som jag - de blåa våglängderna är koncentrerade under 465 nm.MVH Lasse Citera
wrang Postat 3 november 2012 Författare Postat 3 november 2012 Det är fler som tänker som jag - de blåa våglängderna är koncentrerade under 465 nm.MVH LasseVadå fler som tänker som jag det är ju bara du som svarat!Vad menar du?Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
ted64 Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Vadå fler som tänker som jag det är ju bara du som svarat!Vad menar du?Sent from my iPhone 4S using Tapatalkdreamchippet Citera
Yodelking Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Inte riktigt svar på frågan, men...Jag körde deras:Giesemann Megachrome 54wGiesemann Megachrome Coral 150Har aldrig varit så missnöjd tidigare...Lyrören hade en rödton som jag inte uppskattade, MH hade en gulton som var ännu värre.Det såg ut mörkt och brunt ut... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.