Laggeman Postat 31 oktober 2012 Postat 31 oktober 2012 Är det någon som har en Dardanus megistos och kan dela med sig lite av erfarenheter av denna?Jag har i dagsläget en annan Dardanus, en Dardanus deformis som jjag gillar då den är ute mycket och absolut inte rädd av sig. Nackdelen är att den ibland får för sig att plocka lite bland mina rörmaskar, och även D. megistos ska göra detta.Alla tips och tankar är välkomna! Citera
Lasse Postat 31 oktober 2012 Postat 31 oktober 2012 Är mycket lik den eremit som Göran brukar sälja för att bekämpa bubbelalger. Världens bästa bubbelalgsmarodör. Tyvärr gillar den att flytta på en och annan sten också - Kjelle kan gärna infoga sina erfarenheter MVH Lasse Citera
Kjelle Postat 31 oktober 2012 Postat 31 oktober 2012 Är mycket lik den eremit som Göran brukar sälja för att bekämpa bubbelalger. Världens bästa bubbelalgsmarodör. Tyvärr gillar den att flytta på en och annan sten också - Kjelle kan gärna infoga sina erfarenheter MVH LasseJo det kan jag göra. Helt otroligt effektiv fast när bubbelalgerna är slut.......Sent from my iPad 3 using Tapatalk HD Citera
Laggeman Postat 1 november 2012 Författare Postat 1 november 2012 Jo det kan jag göra. Helt otroligt effektiv fast när bubbelalgerna är slut.......Sent from my iPad 3 using Tapatalk HD....så vadå? Citera
soft_jonis Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Jag fick tag i en likadan igår och undrar hur det gått för din. Vill helst inte se att fisk och sniglar försvinner Citera
Laggeman Postat 11 december 2012 Författare Postat 11 december 2012 Jag köpte ingen då min andra Dardanus gick bärsärk på mina Riccordea Florida. I övrigt rörde den inte mycket av övriga koraller eller invånare. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.