Gå till innehåll

riktigt upprörd!!!


hagbard

Rekommenderade inlägg

jo jag har märkt vad du tycker om mina inlägg..jag kan sträcka mig till att du kanske har missförstått dem hehe!sen det där med mattan fegar jag nog ut på när det kommer till kritan..jag menar stora starka polisen!:smiley9:jag har messed up många gossar genom åren i ringen..194 cm lång o väger 115 kilo hur skulle det se ut om jag tog med tandskyddet?

Tror nog att det är rätt så lätt att missförstå dina inlägg, dom är vimsiga, omogna och förmodligen inte så hemskt populära, men jag talar bara för mg själv!!

Och du, storleken spelar ingen roll ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

haha!grejjen är att jag rent förståndsmässigt vet att man inte ska bete sig på ett visst sätt..men jag hinner inte tänka efter innan jag betett mig konstigt..konstigt i en dels ögon vill säga... det behöver inte alltid vara fel,faktum är att jag blir osams med folk i korvkioskkön OM de i kön beteer sig fel..då håller inte jag käften kan jag säga..jag kan också ekänna att jag beteer mig fel..men inte för stunden..men då är skadan redan skedd!men då griper förståndet in så det brukar lösa sig...nu har det väl gjort det nu också men jag ville kanske bara förklara min grejj...Jag ber alla om ursäkt om jag generade er med detta!Allt är inte svart o vitt dock!

Detta är ett forum, du kan redigera det du skriver innan du postar, ett tips är kanske att lägga en postit lapp på skärmen med texten "LÄS IGENOM INNAN DU POSTAR" så du hinner tänka efter och redigera texten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror nog att det är rätt så lätt att missförstå dina inlägg, dom är vimsiga, omogna och förmodligen inte så hemskt populära, men jag talar bara för mg själv!!

Och du, storleken spelar ingen roll ;)

kan hända att dom är vimsiga o omogna..får stå för dig!Men jag hävdar ännu att du inte vet vad jag talar om..du är inte med i matchen helt enkelt..du missförstår mig gång på gång upplever jag,jag har i denna tråd försökt att förklara mig,men men..du gör som du vill..jag ber om ursäkt för allt..och du!storleken spelar roll i detta fall..jag har aldrig fått stryk i skolan efter mängder av slagsmål..jag har aldrig fått stryk efter mängder av slagsmål på stan..jag har aldrig fått stryk i ringen det jag har provat hitills..och jag kan garantera dig att du inte kommer lyckas med annat..och jag kan garantera dig att du aldrig kommer komma i samma sinnestillstånd som jag..annars vore du inte polis;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...