Gå till innehåll

Butiker i usa..


Rekommenderade inlägg

Jag skrev "yellow pages usa" på google och sedan ort "san fransisco".

I kategorierna pets och sedan aqarium. 40 butiker i San fransisco med karta och websida för de flesta.

Det blir ju litet jobbigt att kolla alla så jag slog på "aquarium society" och vips så kom San Fransiscos akvarieförening upp! Där skulle jag maila någon och fråga efter en bra affär med lämplig inriktning.

Ha det så skoj på resan!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
Guest SouthSeas

Hejsan

Jag vet om ett ställe som heter Tangs i Fountain Valley (min fd hemstad) i Californien liten men bra sortiment tycker jag ligger nästan mittimellan San Diego och Los Angeles på den 405 freeway

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Thomas, jag var på alla ställena du nämner förra sommaren och besökte en hel del akvariebutiker och blev djupt besviken, skitiga kar och fiskar i dålig kondition var vardagsmat.

En kille hade ett stort saltkar med en massa yngelburar(tror att det heter så) som flöt omkring och där hade han fiskarna.

Men det fanns en bra saltvattensaffär på vermont avenue där han hade rena kar och bra sortiment, tror att den lå rätt nära korea town.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...