Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

• Svar 583
  • Visningar 56,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populäraste inläggen

• Kan det verkligen vara sant?!         

• Jag hoppas ingen missat att det är internationella havsborstmaskdagen idag? Släng dig i väggen midsommar, det här är grejor det!

• Hjälper dottern med läxorna. För mig väcks lite tilläggsfrågor: -Kul med Shallow reef men vad ska du hålla för djur? -Kommer du köra tritonmetoden eller balling? Vilket recept i så fall?

Populära bilder

Postat
  • Författare

Krille du får ha en bra helg i stugan, mitt lyse och kar börjar bli bra igen så jag kommer snart och besöker dig :)

Postat

Men Krille

Saknar du svart whiskey

Men har Jäger o öl, då kan du ju göra en klassisk ubåt

• 2 månader senare...
Postat

ingen som sagt nåt här på hela året. Jag ändrade lite i karet i går efter att jag brutit av en stor grön acro. fick ta upp den o ändra i hela karet. luktade fan i hela huset så va inte så poppis hos andra halvan. tycker det ser riktigt bra ut i dag. Va lite orolig med allt acroslem som flög runt i karet. njuter av dom sista dagarna av ledigheten, börjar inte jobba förrän måndag kväll

• 1 månad senare...
Postat

Nej nu är du inne på socker Mats :) Ursäkta gubbkommentaren - är medveten om det :) 

• 4 månader senare...
Postat
  • Författare

Nu tar jag mig en tequila med citron och salt, skål :rofl:

Hahaha salt kom med då platsar det här ;)

Hoppas alla har en underbar helg.

Postat

Svarar upp med en whiskey med karaktär.

Bunnahabhain Moine.

Kan riktigt känna doften av saltstänkt tång från Islay.

20160725_200502.jpg

Postat

Får man dricka starkvaror en tisdag. Har haft motorklubben på besök i dag. Elva stora amerikanska bilar på tre meter breda vägar. Guidade dom en runda upp på Hallandsåsen o visade dom utsikten över laholmsbukten(saltvatten). Avsluta med grillning och öl vid vår stuga 

Postat
  • Författare
21 timmar sedan, krille 55 sa:

Får man dricka starkvaror en tisdag. Har haft motorklubben på besök i dag. Elva stora amerikanska bilar på tre meter breda vägar. Guidade dom en runda upp på Hallandsåsen o visade dom utsikten över laholmsbukten(saltvatten). Avsluta med grillning och öl vid vår stuga 

Då lär man aldrig få besöka dig där, har för liten bil :)

Postat

Du är så välkommen Genne. Du kan få åka Cadillac så ska jag guida dej över Hallandsåsen. En av Sveriges finaste naturupplevelser. 

Postat

Tänkte bara tipsa om "Mattias Klums hotade koraller" som börjar om 30 min på svt2, laddar upp med en stadig rom [emoji4]

• 1 månad senare...
Postat
  • Författare

Skål och god kväll alla, Jag ska på bokmässan i Göteborg i morgon finns det någon butik i närheten med salt?

Eller någon som har några intressanta fraggar att leverera mot betalning runt mässan?

• 3 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.