Postat 16 oktober 20159 år Författare Krille du får ha en bra helg i stugan, mitt lyse och kar börjar bli bra igen så jag kommer snart och besöker dig
Postat 16 oktober 20159 år Men KrilleSaknar du svart whiskeyMen har Jäger o öl, då kan du ju göra en klassisk ubåt
Postat 7 januari 20169 år ingen som sagt nåt här på hela året. Jag ändrade lite i karet i går efter att jag brutit av en stor grön acro. fick ta upp den o ändra i hela karet. luktade fan i hela huset så va inte så poppis hos andra halvan. tycker det ser riktigt bra ut i dag. Va lite orolig med allt acroslem som flög runt i karet. njuter av dom sista dagarna av ledigheten, börjar inte jobba förrän måndag kväll
Postat 23 juli 20169 år Författare Nu tar jag mig en tequila med citron och salt, skål Hahaha salt kom med då platsar det här Hoppas alla har en underbar helg.
Postat 25 juli 20169 år Svarar upp med en whiskey med karaktär. Bunnahabhain Moine. Kan riktigt känna doften av saltstänkt tång från Islay.
Postat 26 juli 20169 år Får man dricka starkvaror en tisdag. Har haft motorklubben på besök i dag. Elva stora amerikanska bilar på tre meter breda vägar. Guidade dom en runda upp på Hallandsåsen o visade dom utsikten över laholmsbukten(saltvatten). Avsluta med grillning och öl vid vår stuga
Postat 27 juli 20169 år Författare 21 timmar sedan, krille 55 sa: Får man dricka starkvaror en tisdag. Har haft motorklubben på besök i dag. Elva stora amerikanska bilar på tre meter breda vägar. Guidade dom en runda upp på Hallandsåsen o visade dom utsikten över laholmsbukten(saltvatten). Avsluta med grillning och öl vid vår stuga Då lär man aldrig få besöka dig där, har för liten bil
Postat 28 juli 20169 år Du är så välkommen Genne. Du kan få åka Cadillac så ska jag guida dej över Hallandsåsen. En av Sveriges finaste naturupplevelser.
Postat 3 augusti 20169 år Tänkte bara tipsa om "Mattias Klums hotade koraller" som börjar om 30 min på svt2, laddar upp med en stadig rom [emoji4]
Postat 23 september 20168 år Författare Skål och god kväll alla, Jag ska på bokmässan i Göteborg i morgon finns det någon butik i närheten med salt? Eller någon som har några intressanta fraggar att leverera mot betalning runt mässan?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.