akutmottagning Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 finns det nya att köpa då min gott sönder själva adaptern ( strömförsörjningen) eller kan man gå upp till 12v och ta en gammal nokia laddare? Citera
Kjelle Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 finns det nya att köpa då min gott sönder själva adaptern ( strömförsörjningen) eller kan man gå upp till 12v och ta en gammal nokia laddare?Beställ en ny direkt hos Tunze via deras hemsida sök efter 5012.010Hälsningar Kjelle Citera
akutmottagning Postat 25 november 2012 Författare Postat 25 november 2012 ja där fanns den. tackar. men vad händer om man tar en 12v är inte pumpen gjord för 9-12v Citera
Kjelle Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 ja där fanns den. tackar. men vad händer om man tar en 12v är inte pumpen gjord för 9-12vDet är nog säkrast för dig och köpa originalet. Det är väl inte så roligt om det blir kortslutning och osmolatorn lämnar in helt och hållet. Med frakt så tror jag inte det kostar mer än max 200:- och då vet du att det funkar också. För du är väl absolut säker på att det är bara adaptern som pajat och inte något också i osmolatorn?Hälsningar Kjelle Citera
mikoto Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Det är bättre att chansa nedåt i sådana här sammanhang. Jag hade kört en 10V pump istället om jag inte hittat en 11 eller köpt en orginal transformator.12V kan nog fungera egentligen med, men det är ett byte man gör på eget bevåg! Citera
akutmottagning Postat 25 november 2012 Författare Postat 25 november 2012 Det är nog säkrast för dig och köpa originalet. Det är väl inte så roligt om det blir kortslutning och osmolatorn lämnar in helt och hållet. Med frakt så tror jag inte det kostar mer än max 200:- och då vet du att det funkar också. För du är väl absolut säker på att det är bara adaptern som pajat och inte något också i osmolatorn?Hälsningar Kjellehelt 100 tappa den i vattnet i flytten Citera
Kjelle Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 helt 100 tappa den i vattnet i flytten Sicken osis!Hälsningar Kjelle Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.