Wigge Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 (ändrat) Jag håller på att köra igång en sump till mitt lilla juwel lido 120 kar. så nu skulle hag behöva ha ett tips på en tyst retur pump som fungerar till min sump, sumpen kommer vara på ungefär 50 liter och ytavrinningen kommer ta 1200L/h=)hoppas ni kan hjälpa mig där ute!Moderator's upplysning: Inlägg redigerat!10.1 Privatpersoner annonserar i marknaden - "Köp och Sälj" erbjuder privatpersoner en möjlighet att under köpes, säljes och bytes gratis annonsera produkter tillhörande de områden som Saltvattensguiden behandlar och som i övrigt följer våra regler. I och med detta så tillåter vi inte annonsering eller länkar till annonser i forumstrådar/inlägg, signaturen, avataren eller galleriet. Med Vänliga Hälsningar, Wigge Ändrat 27 november 2012 av Wiking Citera
freguz Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 Kan rekommendera den som jag har, en Tunze silent 1073, ställbar. Helt ljudlös faktiskt. Citera
ballsam Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 Har för mej att newjet 3000 var tyst när jag körde med den. Billig och ställbar dessutom /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera
mikoto Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 Eheim 1250 hade jag kört på. Har bara bra erfarenhet av eheim pumpar, iaf ur universal serien. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.