Gå till innehåll

Sandras 530l saltvattenskar


sansan

Rekommenderade inlägg

Jaha då har jag testat att flytta med ett 530l akvarium, kan ju säga att jag inte är speciellt intresserad av att göra det igen inom den närmsta framtiden... Kom på att jag har ju ett fint badkar så där fick firrarna + den levande stenen vara medans jag flyttade allt annat. Tog i runda slängar 12h. Alla verkar må ganska bra segelfenskirurgen har tagit lite stryk men den äter så den repar sig nog. MI var nog en av dem som tog flytten bäst :-)

Min lilla terminator krabba har fått flytta hemifrån, bor nu hos "Heske" hoppas det går bra och tack för fraggen!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jaha då har jag testat att flytta med ett 530l akvarium, kan ju säga att jag inte är speciellt intresserad av att göra det igen inom den närmsta framtiden... Kom på att jag har ju ett fint badkar så där fick firrarna + den levande stenen vara medans jag flyttade allt annat. Tog i runda slängar 12h. Alla verkar må ganska bra segelfenskirurgen har tagit lite stryk men den äter så den repar sig nog. MI var nog en av dem som tog flytten bäst :-)

Min lilla terminator krabba har fått flytta hemifrån, bor nu hos "Heske" hoppas det går bra och tack för fraggen!

Såg bra ut även efter flytten tyckte jag, riktigt fina fiskar dessutom!! Jodå, krabban har nog det bra... Rymde från litersmåttet som jag skulle koppa in den i, och tog sig en simtur direkt ;)

Har du listat ut vad det va mer än kenyaträd i påsen? Här är en ledtråd annars :)

post-6576-14468929934059_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Såg bra ut även efter flytten tyckte jag, riktigt fina fiskar dessutom!! Jodå, krabban har nog det bra... Rymde från litersmåttet som jag skulle koppa in den i, och tog sig en simtur direkt ;)

Har du listat ut vad det va mer än kenyaträd i påsen? Här är en ledtråd annars :)

[ATTACH=CONFIG]98512[/ATTACH]

Jag tackar.

Jodå discosoman vecklade ut sig direkt när den kom i karet.

Haha ja den överlevde i stenen när den låg i lådan från Holland, den tänkte väl inte en gång till bäst jag dyker i karet själv :skrattar: Rolig liten rackare..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...