Postat 28 november 201212 år Har letat efter en dvärg drake nu ett tag utan någon större framgång.Har pratat med 3olika djuraffärer o dom hittar inte heller något på deras listor.Vill ju inte köra genom halva sverige heller..Så jag undrar om det finns någon grossit/affär som skickar hem till privat personer?
Postat 28 november 201212 år Det har funnits på Zoogiganten här nere för runt en månad sen iaf, så de kan ta hem om det skulle vara så.Det finns vad jag vet ingen som skickar, de enda som kan fixa något i den stilen är Deep Ocean när de kör sina rundor.
Postat 28 november 201212 år 600DKK är det som gäller.OBS: Minimum beløb pr ordre skal være af 600 dkk og opefter.
Postat 28 november 201212 år Författare Jaha! Va ju måttligt bra priser där. plötsligt ville man ha så mycker mer
Postat 28 november 201212 år Författare Blev ungefär bara 1200spänn. Två kirurger, draken, en anemon och lite små koraller..Hoppas bara att dom har en roadtrip snart då Har mailat o väntar på svar!
Postat 29 november 201212 år Nästa trip är i maj/april Hmmm, det var ju lite segt! Å andra sidan ger det gott om betänketid!Vet du vilken rutt de tar då?
Postat 29 november 201212 år Gott om tid att fundera på din inköpslista, ifall den stämmer överens med dina planer i det stora hela...
Postat 29 november 201212 år Författare Det blev ungefär samma fiskar jag tänkt mig mig, två kirurger och en drake!Vill inte klämma i för mycket fisk heller.. är ju korallerna man "vill" lägga pengarna på Har ingen aning om var de kör, det frågade jag inte. Hade ju hoppats på en trip nu till jul
Postat 1 december 201212 år De kör inte under vintern pga tempraturen. Det kan verka drygt men bättre en lycklig drake senare än en köldskadad nu.
Postat 1 december 201212 år Nästa trip är i maj/april kör dom till sverige eller måste man åka till danmark o hämta?
Postat 2 december 201212 år kör dom till sverige eller måste man åka till danmark o hämta?Jag föreslår att du går in på deras hemsida och läser där, så får du svaret på din fråga.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.