Gå till innehåll

Nybygge


Tedb

Rekommenderade inlägg

Hejsan !

Funderar på att bygga ett plywood akvarium modell större och undrar lite om någon här har kontakter på tjock plexiglas samt färgen att måla plywooden med??? Har tänkt att använda mitt gamla akvarium som sump refugium och påfyllning av osmos undrar även om någon har ritning på någon sådan lösning här på forumet?? Undrar även om någon vet vad för glas man sätter som ljusfilter framför MH??

MVH

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Köper vi den nya kåken så blir de ett kar som heter duga det kan jag lova. Var uppe hos plastmästarn i Balltorp och snoka efter möjligheter men där handlar de ju mer om att bygga hela plexikar och jag är mer inne på att lägga krutet på en värsting framruta och bygga resten i plywood. Tjejen går med på nästan allt nu när hon ska få trädgård hehe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja wrang det karet har man spejjat på ett par ggr han var intresserad av min kylare ett tag men nu verkar de bli som att man kan ha nytta av den själv. Tycker han kör med ganska lite LS, norrmannen.

MVH

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...