Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Hejsan !

Funderar på att bygga ett plywood akvarium modell större och undrar lite om någon här har kontakter på tjock plexiglas samt färgen att måla plywooden med??? Har tänkt att använda mitt gamla akvarium som sump refugium och påfyllning av osmos undrar även om någon har ritning på någon sådan lösning här på forumet?? Undrar även om någon vet vad för glas man sätter som ljusfilter framför MH??

MVH

Postat
  • Författare

Hej igen John jag har varit där men dom vägrar sälja till privatpersoner tänkte om de var någon här som kanske genom jobbet hade möjlighet att fixa plexi billigt å bra

Postat

Ska höra med en på jobbet hans farsa jobbar på texotan kan kolla om det går att lösa hur stor bit behöver du + tjocklek

MVh John

Postat
  • Författare

Måste kolla upp de där med tjockleken men bredden ska va 220 cm och höjden vill jag ha 120 cm

Postat

Ska du konkurera med universeum med dom måtten blir det inget nådigt kar kolla tjockleken bara så kan jag höra om det går att lösa

John

Postat
  • Författare

Köper vi den nya kåken så blir de ett kar som heter duga det kan jag lova. Var uppe hos plastmästarn i Balltorp och snoka efter möjligheter men där handlar de ju mer om att bygga hela plexikar och jag är mer inne på att lägga krutet på en värsting framruta och bygga resten i plywood. Tjejen går med på nästan allt nu när hon ska få trädgård hehe

Postat
  • Författare

Ja wrang det karet har man spejjat på ett par ggr han var intresserad av min kylare ett tag men nu verkar de bli som att man kan ha nytta av den själv. Tycker han kör med ganska lite LS, norrmannen.

MVH

Postat

Nä fy på tok för mkt fisk..

Postat

Haha jag får väl erkänna att tanken har slagit mig..Mmm en firre till kanske hehe

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.