Postat 24 augusti 201312 år Författare Härligt! Då lever man.. Var snorklar du ? Barriär revet ? Mvh ManneBarriär revet är väl hemma hos dig? Nä detta är mer som revet utanför kärnkraftverket i Barsebäck
Postat 24 augusti 201312 år Barriär revet är väl hemma hos dig? Nä detta är mer som revet utanför kärnkraftverket i Barsebäck Nja.. Inte riktigt! Men jobbar på det , ständigt! Du får ta dig i kragen o gå upp ett steg i det där med ljuse! Sen löser det sig självt ska du se.Mvh Manne
Postat 24 augusti 201312 år Författare Nja.. Inte riktigt! Men jobbar på det , ständigt! Du får ta dig i kragen o gå upp ett steg i det där med ljuse! Sen löser det sig självt ska du se.Mvh ManneHåller på och tigga pengar
Postat 24 augusti 201312 år Håller på och tigga pengar Ett steg i rätt riktning :).. Vad gör man inte i denna hobby!Mvh Manne
Postat 24 augusti 201312 år Författare Ett steg i rätt riktning :).. Vad gör man inte i denna hobby!Mvh Manneallt utom att prostituera sig
Postat 1 september 201312 år Författare tycker det är dags för lite nya foto på karet nu :-)Synd att jag inte tycker samma Är inte mycket att fota tyvärr Kom och glo på eländet nån dag istället
Postat 1 september 201312 år Sitter maxi mini på samma ställe ännu ? Eller är där en photo möjlighet på rackaren ?Mvh Manne
Postat 1 september 201312 år Författare Sitter maxi mini på samma ställe ännu ? Eller är där en photo möjlighet på rackaren ?Mvh ManneTyvärr inte, spårlöst borta
Postat 1 september 201312 år Tyvärr inte, spårlöst borta Den sitter någonstans där du inte ser den.. Inte svårare än så i ett sådant kar!Mvh Manne
Postat 1 september 201312 år Författare Den sitter någonstans där du inte ser den.. Inte svårare än så i ett sådant kar!Mvh ManneHoppas den mår bra bara
Postat 1 september 201312 år Hoppas den mår bra bara Det gör den säkert.. Det är sega rackare.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Postat 1 september 201312 år Författare Det gör den säkert.. Det är sega rackare.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkHoppas kunna se den om jag får upp led över karet.
Postat 1 september 201312 år Författare När man talar om trollen! Hittade min Minimaxi, cirka 1m ifrån där den fäste för första gången
Postat 2 september 201312 år När man talar om trollen! Hittade min Minimaxi, cirka 1m ifrån där den fäste för första gången Då hade jag rätt igen.. Kul att den dök upp o visade sig Mvh Manne
Postat 2 september 201312 år Författare Då hade jag rätt igen.. Kul att den dök upp o visade sig Mvh ManneHelt klart kul! Den sitter ju inte optimalt för ögat, men den trivs ju uppenbarligen där den sitter
Postat 2 september 201312 år Det är bara att fylla på med fler så kommer någon förhoppningsvis att sitta i perfekt synläge..Mvh Manne
Postat 2 september 201312 år Författare Det är bara att fylla på med fler så kommer någon förhoppningsvis att sitta i perfekt synläge..Mvh ManneDe kommer flera! Har ju plats för några till
Postat 2 september 201311 år Kul att du hittade den. Är ju lite trist när dom försvninner.. Har precis grävt fram min nya BTA från revet Va mindre kul.
Postat 2 september 201311 år Författare Kul att du hittade den. Är ju lite trist när dom försvninner.. Har precis grävt fram min nya BTA från revet Va mindre kul.Jo det var kul att hitta den lilla rackaren.
Postat 2 september 201311 år Finns det inga bilder så existerar det inte Så ....... Bilder, bilder, bilderTrillade i lite nytt efter helgens tur, blev några lps.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.