Gå till innehåll

Min nya burk...210x80x60cm


SaltDummie

Rekommenderade inlägg

Ballingkit ska med införskaffas! Blir till att spara många veckopengar :( Inga whiskey mer till samlingen........

Inte för att bidra till samlingen, men ifall du drar ihop en träff så hade jag kunnat bidra med ett smakprov på en Balinesisk historia tjejen köpte när vi var på bröllopsresa, så känns det kanske bättre med att lägga slantarna på ett ballingkit. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 861
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Inte för att bidra till samlingen, men ifall du drar ihop en träff så hade jag kunnat bidra med ett smakprov på en Balinesisk historia tjejen köpte när vi var på bröllopsresa, så känns det kanske bättre med att lägga slantarna på ett ballingkit. ;)

Du är en ängel Lagge ;) Klart det blir en träff här framöver!! Men får vänta ett tag tills karet fått mogna lite till och några koraller flyttat in.

//Micke

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ska du köra lps och musslor i sanden eller hur är det tänkt?=) riktigt fin kar mikael!

Tack Wigge. Är tänkt att de ska bli en del LPS i sanden, musslor lär nog dröja ett tag då det är inget som jag vågat mig på tidigare. Måste bygga upp självförtroendet mer innan det blir några musslor. Tycker de är mycket vackra men min kunskap om dessa är för dålig.

//Micke

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som biopelletsen börjat komma igång lite, skummaren producerar mer! Kommer låta karet gå nån vecka till nu utan att tillföra något mer levande, var lite orolig när jag släppte i mina fiskar att de skulle spåra ur i värdena. Men än så har de gått bra. Har många som jag vill besöka för fraggköp och inspiration, men som sagt väntar nån vecka till.

//Micke

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Syndade igår! Blev en vitbröstad kirurg som fick följa med!

Är det inte dax att få i koraller som kan jobba med belastningen lite, för den verkar öka hela tiden fast det var stop eller hur det nu var.. :)

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

gött då kommer vecka gå fort nu när du har något att se fram emot=)!

Ja om nu allt går som planerat ;) Eventuellt så blir det motocross på lördag! Dock ingen hobby som ska tas upp igen :) DYRT och gör ont! Ska få piska några varv på en polares hoj! Så är kroppen hel efter den förmiddagen så :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick i två fraggar igår! Ser ganska fjantigt ut så jag tänker inte lägga upp nån bild ;) Förhoppningsvis så kommer det i lite mer efter söndag, eventuellt blir det nån bild då. Glömde skriva att samtidigt som jag köpte min vitbröstade kirurg så åkte där även i två putsaräkor. Nu blir det inte mer fisk och lägre djur på ett tag..... Bara koraller :)

//Micke

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lååååååånngggt dit än Manne ;-) Tills det är snyggt alltså, men fraggarna är jäkligt snygga fast de ej är med på bild :)

//Micke

Du.. Klarar du hålla den sanden på plats ger jag tummen upp bara på det momentet.. Öken svårt..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...