Gå till innehåll

Min nya burk...210x80x60cm


SaltDummie

Rekommenderade inlägg

  • Svar 861
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Du.. Klarar du hålla den sanden på plats ger jag tummen upp bara på det momentet.. Öken svårt..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har lite trubbel med det än kan jag säga! Men hittat läge på pumparna där det funkar hyffsat. Bara vid min lilla anemon det blir lite "barmark" :) Är ju tänkt att sanden ska täckas ;) med diverse godis!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja shopping är ju alltid kul.. Ska bli kull att se vad det blir för nått roligt :)

Att göra av med pengar är kul ;) men inte på sniglar i olika former vilket det mest kommer att bli. Kanske nån enstaka korall kan få hänga med :) Såg att du kör vidare på den stenhårda linjen Atlas ;) Du får snart ha större burk :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Att göra av med pengar är kul ;) men inte på sniglar i olika former vilket det mest kommer att bli. Kanske nån enstaka korall kan få hänga med :) Såg att du kör vidare på den stenhårda linjen Atlas ;) Du får snart ha större burk :)

Kan bara hålla med.. Lägga stålar på sniglar är ungefär supertråkigt.. Vem vill inte hellre köpa en kirurg som betar av istället , tex achilles :):):)

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bara hålla med.. Lägga stålar på sniglar är ungefär supertråkigt.. Vem vill inte hellre köpa en kirurg som betar av istället , tex achilles :):):)

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja det känns som att köpa maskar till rabatten ungefär :) En achilles hade suttit som en fläskläpp! Blir kanske en sån nån gång ;)

//Micke

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja så som du gottar dig i koraller så är väl en achilles inget ;)

Haha. Man måste ju stödja Sveriges välfärd ;)

Tänkte ta en tripp ner till Manne i slutet av veckan också om han har tid för lite mer fynd.Får nog ta med en stor låda med så mycket fint han har.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Senaste nytt. Algerna ser ut att hålla sig lugna. Det som kom på stenen är borta, har lite på bakglaset men det betar kirurgerna och sniglarna på. Handlade lite nytt igår, blev tre sniglar (fanns inte fler) en sten med lila rhodactis och så blev det en liten sjöborre (Mespilia globulus).

//Micke

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick trevligt besök här imorse av Manne. Hemleverans av 3st trevliga fraggar och en monstersize gorgonia! Tack än en gång Manne! Allt var superfint! Gillade algen som satt på stenen ihop med gorgonian. Skitsnygg!

Får väl snart ta och skaffa en ordentlig kamera så man kan lägga in lite bilder, men köper troligen hellre fraggar för pengarna ;) Har mycket yta att fylla ännu :)

//Micke

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser bra ut.. Du hade gott om plats till gorgonian.. Var lite änaklämt hos mig i kuben.. , du fick dubbla av den ena då det var svårplockat.. Håll till godo!

Fick ju bli vidare körning till Bo! o smedstorp för legot , sen Max för mat , o sist zoologiska..

Hemkomst halvtvå.. Med två påsar från zoo..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...