_Manne_ Postat 3 juli 2014 Postat 3 juli 2014 Grattis. Alltid kul med lite nytt!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 4 juli 2014 Författare Postat 4 juli 2014 Grattis. Alltid kul med lite nytt!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa de är det! Skulle blivit mer men utbudet var litet! Citera
SaltDummie Postat 11 september 2014 Författare Postat 11 september 2014 Nä om man skulle ta och uppdatera sin tråd snart!! Citera
SaltDummie Postat 20 augusti 2015 Författare Postat 20 augusti 2015 En bild på eländet! De var ett tag sen man la in nått om burken men intresset har åkt lite berg o dalbana sista halvan av året! Haft fiskdöd som sopade bort halv beståndet. Men skam den som ger sig Citera
SaltDummie Postat 1 september 2015 Författare Postat 1 september 2015 Någon som kan komma med idéer på fiskbestånd? Har total idétorka! Det jag vill ha kvar är min Naso. Ni får komma med förslag Citera
mamadubba Postat 1 september 2015 Postat 1 september 2015 Här är min fisklista, kanske nån i den som du tycker är kul.Genicantus kejsare är revsäkra och i mitt tycke väldigt snygga. Sen finns det ju många roliga kirurger.[TABLE=width: 624][TR][TD]Zebrasoma Flavescens[/TD][/TR][TR][TD]Amphiprion percula[/TD][/TR][TR][TD]Acanthurus Thompsoni[/TD][/TR][TR][TD]Genicanthus Melanospilos[/TD][/TR][TR][TD]Acanthurus Olivaceus[/TD][/TR][TR][TD]Apogon leptacanthus[/TD][/TR][TR][TD]Valenciennea sixguttata[/TD][/TR][TR][TD]Paracanthurus hepatus[/TD][/TR][TR][TD]Salaris Fasciatus[/TD][/TR][TR][TD]Pseudochromis Dilectus[/TD][/TR][TR][TD]Macropharyngodon meleagris[/TD][/TR][TR][TD]Nemateleotris magnifica[/TD][/TR][TR][TD]Xantichtys Ringens[/TD][/TR][TR][TD]Synchiropus picturatus[/TD][/TR][TR][TD]Ctenochaetus truncatus[/TD][/TR][TR][TD]Acanthurus Coeruleus[/TD][/TR][TR][TD]Anthias Dispar[/TD][/TR][TR][TD]Centropyge Aurantia[/TD][/TR][TR][TD]Centropyge Bispinosa[/TD][/TR][TR][TD]Acanthurus Leucosternon[/TD][/TR][/TABLE] Citera
crille_hallden Postat 1 september 2015 Postat 1 september 2015 Acanthurus japonicus eller Nigricans måste du ha! :-)väldigt härdiga bara du får dem att börja äta/köper en som gått ett tag i butik och kör ttm. På den Citera
SaltDummie Postat 1 september 2015 Författare Postat 1 september 2015 Dessa kirurger har jag redan haft Men man ska aldrig säga aldrigAcanthurus japonicus eller Nigricans måste du ha! :-)väldigt härdiga bara du får dem att börja äta/köper en som gått ett tag i butik och kör ttm. På den Citera
SaltDummie Postat 1 september 2015 Författare Postat 1 september 2015 Man kanske bara ska gå på arter av liten storlek. Eller vad säger ni? Citera
mamadubba Postat 1 september 2015 Postat 1 september 2015 Bara av stor storlek säger jag stort kar stora firrar. Citera
SaltDummie Postat 2 september 2015 Författare Postat 2 september 2015 Har ju kört det ett tag nu och kan inte riktigt hålla med Vill nog ha mer liv som de mindre fiskarna skapar. Men kommer ju behålla min N. literatus samt eventuellt min A. LeucosternonBara av stor storlek säger jag stort kar stora firrar. Citera
SaltDummie Postat 28 september 2015 Författare Postat 28 september 2015 Så nu börjar burken snart bli tom på fisk! Snart dax att börja om. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.