SaltDummie Postat 24 augusti 2013 Författare Postat 24 augusti 2013 Härligt! Då lever man.. Var snorklar du ? Barriär revet ? Mvh ManneBarriär revet är väl hemma hos dig? Nä detta är mer som revet utanför kärnkraftverket i Barsebäck Citera
_Manne_ Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 Barriär revet är väl hemma hos dig? Nä detta är mer som revet utanför kärnkraftverket i Barsebäck Nja.. Inte riktigt! Men jobbar på det , ständigt! Du får ta dig i kragen o gå upp ett steg i det där med ljuse! Sen löser det sig självt ska du se.Mvh Manne Citera
SaltDummie Postat 24 augusti 2013 Författare Postat 24 augusti 2013 Nja.. Inte riktigt! Men jobbar på det , ständigt! Du får ta dig i kragen o gå upp ett steg i det där med ljuse! Sen löser det sig självt ska du se.Mvh ManneHåller på och tigga pengar Citera
_Manne_ Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 Håller på och tigga pengar Ett steg i rätt riktning :).. Vad gör man inte i denna hobby!Mvh Manne Citera
SaltDummie Postat 24 augusti 2013 Författare Postat 24 augusti 2013 Ett steg i rätt riktning :).. Vad gör man inte i denna hobby!Mvh Manneallt utom att prostituera sig Citera
borne82 Postat 1 september 2013 Postat 1 september 2013 tycker det är dags för lite nya foto på karet nu :-) Citera
SaltDummie Postat 1 september 2013 Författare Postat 1 september 2013 tycker det är dags för lite nya foto på karet nu :-)Synd att jag inte tycker samma Är inte mycket att fota tyvärr Kom och glo på eländet nån dag istället Citera
_Manne_ Postat 1 september 2013 Postat 1 september 2013 Sitter maxi mini på samma ställe ännu ? Eller är där en photo möjlighet på rackaren ?Mvh Manne Citera
SaltDummie Postat 1 september 2013 Författare Postat 1 september 2013 Sitter maxi mini på samma ställe ännu ? Eller är där en photo möjlighet på rackaren ?Mvh ManneTyvärr inte, spårlöst borta Citera
_Manne_ Postat 1 september 2013 Postat 1 september 2013 Tyvärr inte, spårlöst borta Den sitter någonstans där du inte ser den.. Inte svårare än så i ett sådant kar!Mvh Manne Citera
SaltDummie Postat 1 september 2013 Författare Postat 1 september 2013 Den sitter någonstans där du inte ser den.. Inte svårare än så i ett sådant kar!Mvh ManneHoppas den mår bra bara Citera
_Manne_ Postat 1 september 2013 Postat 1 september 2013 Hoppas den mår bra bara Det gör den säkert.. Det är sega rackare.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 1 september 2013 Författare Postat 1 september 2013 Det gör den säkert.. Det är sega rackare.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkHoppas kunna se den om jag får upp led över karet. Citera
SaltDummie Postat 1 september 2013 Författare Postat 1 september 2013 När man talar om trollen! Hittade min Minimaxi, cirka 1m ifrån där den fäste för första gången Citera
_Manne_ Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 När man talar om trollen! Hittade min Minimaxi, cirka 1m ifrån där den fäste för första gången Då hade jag rätt igen.. Kul att den dök upp o visade sig Mvh Manne Citera
SaltDummie Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Då hade jag rätt igen.. Kul att den dök upp o visade sig Mvh ManneHelt klart kul! Den sitter ju inte optimalt för ögat, men den trivs ju uppenbarligen där den sitter Citera
_Manne_ Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Det är bara att fylla på med fler så kommer någon förhoppningsvis att sitta i perfekt synläge..Mvh Manne Citera
SaltDummie Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Det är bara att fylla på med fler så kommer någon förhoppningsvis att sitta i perfekt synläge..Mvh ManneDe kommer flera! Har ju plats för några till Citera
Atlas Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Kul att du hittade den. Är ju lite trist när dom försvninner.. Har precis grävt fram min nya BTA från revet Va mindre kul. Citera
SaltDummie Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Kul att du hittade den. Är ju lite trist när dom försvninner.. Har precis grävt fram min nya BTA från revet Va mindre kul.Jo det var kul att hitta den lilla rackaren. Citera
SaltDummie Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Trillade i lite nytt efter helgens tur, blev några lps. Citera
SaltDummie Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 kommer nån gång framöver Citera
impajimpa Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Finns det inga bilder så existerar det inte Så ....... Bilder, bilder, bilderTrillade i lite nytt efter helgens tur, blev några lps. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.