Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Liten roadtrip igår, först till ZG och vidare till Djurmagazinet i Lödde! Blev två LPS med hem och hade det inte varit för tre barn som hade blivit lovade ett besök på BR så hade det nog blivit mer.

• Svar 861
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Ser ut som en fläskig anemon! Har du något som flyttat in i den ?

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Den är ganska stor! Ca 30cm när den är som gladast! Nä mina saddleback vill inte bo där :) vet du vad de e för sort Manne?

Postat
Inte min "typ" så kan inte svara exakt..

Någon annan kanske kan..

Skulle ju vilja ha en bubbletip istället! Detta var ett tröstköp eftersom jag inte hitta nån BTA :)

Postat
Skulle ju vilja ha en bubbletip istället! Detta var ett tröstköp eftersom jag inte hitta nån BTA :)

Inget fel på en sådan anemon.. Om man har lite större kar.. ;) kan ju säkert bli ett dasslock till anemon..

Lägg en bild i en Tråd o fråga om ID , alltid kul o veta..

Postat
Inget fel på en sådan anemon.. Om man har lite större kar.. ;) kan ju säkert bli ett dasslock till anemon..

Lägg en bild i en Tråd o fråga om ID , alltid kul o veta..

Ska göra det! Kan ju va bra att veta rätt art på denna! Man får kanske ta och skaffa större burk sen! ;)

Postat
Snart tid med Cola och kaka Manne! Så kanske jag kan få med ett par pinnar hem oxå ;)

Hojta till när det är dax så vi får ihop en tid.

Postat
Den har blivit fin.. Absolut! Kul att den tagit sig så pass bra!

Jo den har vuxit på bra, dock är den väl 20 gånger mindre än modern hemma hos dig :) Stylophora framför har också dragit iväg. Hoppas ju att dessa drar iväg utav bara he….. när Balling dras igång. Skivan jag fick av dig har det med blivit en del fler av. :) Har en annan fin Acro i karet som jag behöver hjälp med id på framöver.. Kanske över en cola och kaka här hemma :)

Postat

125l blandat för helgens vattenbyte. Hoppas kunna få upp några kirurger och lite annat innan dess... Problemet är att ingen av de jag vill ha upp varit inne i Fiskfälla! Men de som ska bli kvar simmar gärna in i den

• 2 veckor senare...
Postat
Härligt! Borde vara dax o fylla på korall utbudet i karet..

Helt rätt Manne!! Det är där du kommer in i bilden :)

• 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...