SaltDummie Postat 11 maj 2014 Författare Dela Postat 11 maj 2014 Liten roadtrip igår, först till ZG och vidare till Djurmagazinet i Lödde! Blev två LPS med hem och hade det inte varit för tre barn som hade blivit lovade ett besök på BR så hade det nog blivit mer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Det senaste som flyttat in. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Så klart så blev de utmärkta bilderna på sned! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 12 maj 2014 Dela Postat 12 maj 2014 Ser ut som en fläskig anemon! Har du något som flyttat in i den ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Ser ut som en fläskig anemon! Har du något som flyttat in i den ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkDen är ganska stor! Ca 30cm när den är som gladast! Nä mina saddleback vill inte bo där vet du vad de e för sort Manne? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 12 maj 2014 Dela Postat 12 maj 2014 Inte min "typ" så kan inte svara exakt.. Någon annan kanske kan..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Inte min "typ" så kan inte svara exakt.. Någon annan kanske kan..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkSkulle ju vilja ha en bubbletip istället! Detta var ett tröstköp eftersom jag inte hitta nån BTA Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 12 maj 2014 Dela Postat 12 maj 2014 Skulle ju vilja ha en bubbletip istället! Detta var ett tröstköp eftersom jag inte hitta nån BTA Inget fel på en sådan anemon.. Om man har lite större kar.. kan ju säkert bli ett dasslock till anemon..Lägg en bild i en Tråd o fråga om ID , alltid kul o veta.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Inget fel på en sådan anemon.. Om man har lite större kar.. kan ju säkert bli ett dasslock till anemon..Lägg en bild i en Tråd o fråga om ID , alltid kul o veta.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkSka göra det! Kan ju va bra att veta rätt art på denna! Man får kanske ta och skaffa större burk sen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Snart tid med Cola och kaka Manne! Så kanske jag kan få med ett par pinnar hem oxå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 12 maj 2014 Dela Postat 12 maj 2014 Snart tid med Cola och kaka Manne! Så kanske jag kan få med ett par pinnar hem oxå Hojta till när det är dax så vi får ihop en tid.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Det ska bli snart får vi hoppas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Lite mer från burken. Taget med en av Sveriges bästa kameror så kvalitén är hög…. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Bilderna blev väldigt bra att titta på om man tex ligger på soffan och har datorn på soffbordet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Acron på Bild 1 är sjukt vacker! Synd att bilden inte gör den rättvis. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 12 maj 2014 Dela Postat 12 maj 2014 Den har blivit fin.. Absolut! Kul att den tagit sig så pass bra!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Den har blivit fin.. Absolut! Kul att den tagit sig så pass bra!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJo den har vuxit på bra, dock är den väl 20 gånger mindre än modern hemma hos dig Stylophora framför har också dragit iväg. Hoppas ju att dessa drar iväg utav bara he….. när Balling dras igång. Skivan jag fick av dig har det med blivit en del fler av. Har en annan fin Acro i karet som jag behöver hjälp med id på framöver.. Kanske över en cola och kaka här hemma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 12 maj 2014 Dela Postat 12 maj 2014 Härligt mannen! Nu ska det bli Cola o kaka här hemma!! Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 maj 2014 Författare Dela Postat 12 maj 2014 Gött! Tar själv en Whiskey framför karet! det blir snyggare då Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 14 maj 2014 Författare Dela Postat 14 maj 2014 125l blandat för helgens vattenbyte. Hoppas kunna få upp några kirurger och lite annat innan dess... Problemet är att ingen av de jag vill ha upp varit inne i Fiskfälla! Men de som ska bli kvar simmar gärna in i den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 28 maj 2014 Författare Dela Postat 28 maj 2014 Vattenbyte på 150l fixat! Klappar mig själv på axeln Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 28 maj 2014 Dela Postat 28 maj 2014 Härligt! Borde vara dax o fylla på korall utbudet i karet..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 28 maj 2014 Författare Dela Postat 28 maj 2014 Härligt! Borde vara dax o fylla på korall utbudet i karet..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkHelt rätt Manne!! Det är där du kommer in i bilden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 29 maj 2014 Författare Dela Postat 29 maj 2014 Har lyckats fånga en fisk av fyra som ska ur mitt kar med min hemgjorda Fiskfälla Så de blev beställning på en proffsgjord istället!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 3 juli 2014 Författare Dela Postat 3 juli 2014 Lite nytt har trillat i burken En C. Rostratus och en Fungia Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.