Gå till innehåll

Dymax IQ5


Mr Singa

Rekommenderade inlägg

Jag tror att jag har för lite ljus och har tänkt skaffa något kraftigare. Just nu kör jag armaturen som följer med. Snubblade över den här http://www.pimpyourshrimp.com/sv/bel...c-spotfix.html

Vad tror ni är det något att ha eller blir det för mycket till mitt lilla kar "Dymax IQ5"?

Om ni har några andra förslag så hojta gärna till.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att jag har för lite ljus och har tänkt skaffa något kraftigare. Just nu kör jag armaturen som följer med. Snubblade över den här http://www.pimpyourshrimp.com/sv/bel...c-spotfix.html

Vad tror ni är det något att ha eller blir det för mycket till mitt lilla kar "Dymax IQ5"?

Om ni har några andra förslag så hojta gärna till.

Jag kör med 2x sånna som jag återanvänt från brorsans Yasha :) fungerar finfint :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Roligt att höra att det skulle kunna funka. Det hade varit kalas om man kunde hitta en armatur som även har månbelysning.

Jag fick aldrig något PM av dig?

Hade en sån Auqamedic Ledspot med arm till salu nämligen, den är nu såld tyvärr:( så det var synn att mailet inte gick fram då om du var intresserad kanske?!;)

Fattar inte riktigt hur mailen fungerar för vissa verkar gå iväg och tydligen ibland inte... har en "skickat" mapp också men där hamnar aldrig några så man kan liksom inte få en bekräftelse heller på att det gick igenom??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hade en sån Auqamedic Ledspot med arm till salu nämligen, den är nu såld tyvärr:( så det var synn att mailet inte gick fram då om du var intresserad kanske?!;)

Fattar inte riktigt hur mailen fungerar för vissa verkar gå iväg och tydligen ibland inte... har en "skickat" mapp också men där hamnar aldrig några så man kan liksom inte få en bekräftelse heller på att det gick igenom??

Ah vad synd det verkar vara en riktigt bra lampa. Får se om jag kanske kan hitta den någonstans för en billig peng.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...