saltatrox Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Har letat länge efter långa gummihanskar nu.Har köpt Tunzes men tycker dom är sämst.Varit på biltvättar och frågar hästsvetrenärer utan framsteg..Hjälp mig !!!Mvh Thomas Citera
Yodelking Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 http://www.granngarden.se/product/axelhandskar-eng-ngs-50st-f-rp Citera
Benighted Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Peter har du testat dem? ser otäckt lika ut som Tunzes som jag bara kan hålla med om är riktigt usla... nu använder jag dessa om jag ska göra riktigt grovgöra, dom är grova och inte för finlir, och så är dem inte extremt långa... för korallpill och så vidare använder jag opudrade kirurghandskar (gärna åtsittande runt armen så inte vatten rinner in i handsken)... Citera
niki68 Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Har letat länge efter långa gummihanskar nu.Har köpt Tunzes men tycker dom är sämst.Varit på biltvättar och frågar hästsvetrenärer utan framsteg..Hjälp mig !!!Mvh ThomasThomas jag köpte mina i Sundyberg hos Tommy.Har haft de i nästan halv år inga problem.Går nästan aldrig sönder. Citera
hagbard Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Kan man inte köra dubbelt?Yodelkings förslag och lite grövre på själva handen?Föressten yodel när du köpte de där!Fick du någon frågande blick av kassan? Citera
saltatrox Postat 19 december 2012 Författare Postat 19 december 2012 Peter har du testat dem? ser otäckt lika ut som Tunzes som jag bara kan hålla med om är riktigt usla... nu använder jag dessa om jag ska göra riktigt grovgöra, dom är grova och inte för finlir, och så är dem inte extremt långa... för korallpill och så vidare använder jag opudrade kirurghandskar (gärna åtsittande runt armen så inte vatten rinner in i handsken)...Ja dom värkar bra till grovgöra..Men man vill ju ha sånna man kan ficksa å dona med koraller och flytta pumpar.. ner i sumpen och röra om.Tängte höra med en rostficksare firma här borta, dom vaxar underrede på bilarna.Fler tips tack Citera
Yodelking Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Peter har du testat dem? ser otäckt lika ut som Tunzes som jag bara kan hålla med om är riktigt usla... nu använder jag dessa om jag ska göra riktigt grovgöra, dom är grova och inte för finlir, och så är dem inte extremt långa... för korallpill och så vidare använder jag opudrade kirurghandskar (gärna åtsittande runt armen så inte vatten rinner in i handsken)...Nej, jag har vanliga korta från apoteket... Jag såg dessa i någon annan tråd för ett tag sedan.Men jag hittade inte tråden när jag sökte. Citera
Akvarielagret Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Dom som leasing o vi använder heterInsemationtionshandskar Citera
Arcticreef Postat 24 december 2012 Postat 24 december 2012 Fick tips på Triton om de härhttp://www.tjskl.org.cn/products/czab1169/latex_arm_long_gloves_black-pz22ce14b.html Citera
Blåbert Postat 24 december 2012 Postat 24 december 2012 Haha, de där får du nog kolla efter i vuxenaffärer Citera
Arcticreef Postat 24 december 2012 Postat 24 december 2012 Haha, de där får du nog kolla efter i vuxenaffärer Aj då! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.