Gå till innehåll

Långa GUMMIHANSKAR !!!!!!


saltatrox

Rekommenderade inlägg

Peter har du testat dem? ser otäckt lika ut som Tunzes som jag bara kan hålla med om är riktigt usla... nu använder jag dessa om jag ska göra riktigt grovgöra, dom är grova och inte för finlir, och så är dem inte extremt långa... för korallpill och så vidare använder jag opudrade kirurghandskar (gärna åtsittande runt armen så inte vatten rinner in i handsken)...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har letat länge efter långa gummihanskar nu.

Har köpt Tunzes men tycker dom är sämst.

Varit på biltvättar och frågar hästsvetrenärer utan framsteg..

Hjälp mig !!!

Mvh Thomas

Thomas jag köpte mina i Sundyberg hos Tommy.Har haft de i nästan halv år inga problem.Går nästan aldrig sönder.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Peter har du testat dem? ser otäckt lika ut som Tunzes som jag bara kan hålla med om är riktigt usla... nu använder jag dessa om jag ska göra riktigt grovgöra, dom är grova och inte för finlir, och så är dem inte extremt långa... för korallpill och så vidare använder jag opudrade kirurghandskar (gärna åtsittande runt armen så inte vatten rinner in i handsken)...

Ja dom värkar bra till grovgöra..

Men man vill ju ha sånna man kan ficksa å dona med koraller och flytta pumpar.. ner i sumpen och röra om.

Tängte höra med en rostficksare firma här borta, dom vaxar underrede på bilarna.

Fler tips tack

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Peter har du testat dem? ser otäckt lika ut som Tunzes som jag bara kan hålla med om är riktigt usla... nu använder jag dessa om jag ska göra riktigt grovgöra, dom är grova och inte för finlir, och så är dem inte extremt långa... för korallpill och så vidare använder jag opudrade kirurghandskar (gärna åtsittande runt armen så inte vatten rinner in i handsken)...

Nej, jag har vanliga korta från apoteket... Jag såg dessa i någon annan tråd för ett tag sedan.

Men jag hittade inte tråden när jag sökte.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...