akutmottagning Postat 2 januari 2013 Författare Postat 2 januari 2013 blir nog 25 mm mdf som målas Citera
wrang Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Ta inte våtrums färg!!Måla först skivan å sedan sättet du dit denSent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
akutmottagning Postat 2 januari 2013 Författare Postat 2 januari 2013 vad ska jag använda för färg? nån annan vattenfast? Citera
akutmottagning Postat 2 januari 2013 Författare Postat 2 januari 2013 ok:) kanonbra med er hjälp då man tyvär inte är allvetande! kommer sätta stag mellan tvärorna också kommer fästa detta med grova vinkeljärn så kommer jag använda dubbla 19mm mdf ( detta är för att få möblen 95cm hög som är efter beräkningen att då blir ovanskåpet 45cm) eller använder jag bara 1 som jag gjort i botten och sänker överhängaren till 47 Citera
wrang Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Lackfärg med lite glans i borde räcka2-komp känns lite lyxigt.Dra kablar etc i kabelkanaler så får man det ännu snyggare Citera
akutmottagning Postat 2 januari 2013 Författare Postat 2 januari 2013 det kommer läggas en del tid på elbiten då jag jobbar som elektriker Citera
akutmottagning Postat 13 januari 2013 Författare Postat 13 januari 2013 har stått still lite men nu har stommen blivigt klar för målning. blir vit utomhus färgkaret står på 25mm mdf. Citera
Vandal Postat 13 januari 2013 Postat 13 januari 2013 har ni ofta jordbävningar i kävlinge? du ser ut att vara förberedd Citera
MickeP Postat 13 januari 2013 Postat 13 januari 2013 Jag är ingen byggare, men är det en ventil du ska ha på ytterväggen högt upp för att blåsa ut värme? Verkar smart i så fall... Citera
Coralkiller Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 Ser ut som en kopplings dosa tycker jag, men som Micke säger skulle det varit smart med ventilation ! Citera
akutmottagning Postat 14 januari 2013 Författare Postat 14 januari 2013 (ändrat) blir det med inte borrat än bara helt rätt är en kopplingsdosa . dock funderar jag på att ha avfuktare i underdelen istället för att borra samt ga fläktar att snurra runt luften får se vad det blir. bygger nog en liten plexi låda att ha alla vortech styrningar och transformatorer till belysningen för att inte utsätta dom för allt för mycketfukt . denna låda blir i ovandelen in mot väggen Ändrat 14 januari 2013 av akutmottagning Citera
Coralkiller Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 Ser kalas ut! Blir kul o se slutliga produkten! Citera
akutmottagning Postat 15 januari 2013 Författare Postat 15 januari 2013 blev halvblank vit lackfärg som stommen målats i Citera
akutmottagning Postat 20 januari 2013 Författare Postat 20 januari 2013 börjat snickra ihopa dörrar o lite sådant när det är klart ska 10mm bil ljudsmattor byggas in i dörrarna (från biltema). sen målas o spackla igen skruvhålen Citera
Laggeman Postat 20 januari 2013 Postat 20 januari 2013 Ser bra ut Sebastian! Blir möbeln vit sen? Citera
akutmottagning Postat 20 januari 2013 Författare Postat 20 januari 2013 möblen kommer bli samma färg som väggarna och insidan vit taklister o golvlister kommer gå ut och runt möblen så den "byggs in" i rummet Citera
Laggeman Postat 20 januari 2013 Postat 20 januari 2013 Det kommer nog bli snyggt när det blir klart. Citera
akutmottagning Postat 21 januari 2013 Författare Postat 21 januari 2013 säger bara fy f...... vad svårt det är att få till gångjärn (om man aldrig gjort det) mina dörrar kan öppnas 95grader men det räcker. svåra blir att passa in ovandel och underdel.en ny ide har uppkommigt kommer bara ha 2 rör ner till avrinning. returören kommer gå utan på(inne i möblen såklart) för att spara plats i karet. har bra utrymme att fästa rören mot väggen så känndes onödigt att borra 2 extra hål Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.