Fluval_Robban Postat 30 december 2012 Dela Postat 30 december 2012 Har startat upp ett litet nano, fick med mig en liten putsarräka från ciklidhuset också hehe när jag köpte lite sten och annat... vad äter dom eller kan man ge dom nåt... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Liljegren87 Postat 30 december 2012 Dela Postat 30 december 2012 Min äter allt jag har lagt i både pellets och flaks. Dock så tyckte den inte om för stora pellets när den var liten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 30 december 2012 Dela Postat 30 december 2012 Mina äter allt från frysmat till pellets... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 30 december 2012 Dela Postat 30 december 2012 Räkor äter i stort sett allt som fiskarna äter, och speciellt gott verkar de tycka att räkor är:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 30 december 2012 Dela Postat 30 december 2012 allt som jag matar mina anemoner med, inget annat är intressant...men så fort det landar i anemonen så ska räkan ha det=Pså fryst räka mysis artemia, pellets flakes allt=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fluval_Robban Postat 30 december 2012 Författare Dela Postat 30 december 2012 ah tack:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 30 december 2012 Dela Postat 30 december 2012 Räkor är allätare Doch är det ju bra att variera lite. Över mata inte bara det du tycker är lite är ofta mer en tillräckligt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.