Gå till innehåll

RSM130 Intank media basket i butik?


jizeta

Rekommenderade inlägg

Är ute efter en intank media basket till mitt RSM130 men hittar bara amerikanska sidor som säljer och då blir bara frakten $48 vilket är mer än vad själva behållare kostar...och jag tycker det är lite dyrt med sammanlagt $92 för den produkten. Därför undrar jag nu om det finns återförsäljare i Sverige? Nån som vet?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Att man inte tänkte på det, drog iväg en order den 31/12 på boxen och koppen passade även på att testa chemi pro som dom rek. Att ha i boxen , men frakten var på rubbet ca 65 usd men snabb service redan efter några timmar kom tracking nr

och skimmer på väg från drakfisken så nu hoppas jag tempen kommer gå ner lite i baljan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag beställde i dag 1 St Media Basket+Nya toppen som passar till Tunze. Frakten kostar 48,30$ =329,16:-

Vilket jag tyckte var överkomligt. Totala kosnad med frakt blev 818,80:- Och det tycker jag det kostar bara man går in å tittar i en Firre affär.

Men lite konstigt är det att ingen säljer dom i Sverige det finns ju en hyffsat stor marknad här

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...