Hermanbrute Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Har ett problem nu när jag tänkte beställa lite saker.Ändrade till svenska kronor men det står $650.67..Är lite rädd för att det ska dras i dollar istället för i kronor.Eller ska man kanske beställa genom euro/pund istället? Spelar det någon roll? Citera
ormet Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 det spelar ingen roll förrens du kommer till paypals utcheckning. Står där fortfarande din summa i dollar så avbryt & prata med Eric. Citera
DaTrucka Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Ändrar aldrig på valutan när jag handlar över nätet. Bankerna får lösa den biten.//Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera
Hermanbrute Postat 2 januari 2013 Författare Postat 2 januari 2013 Tackar Så hemskt mycket! beställer i pund så som det stod från början då Citera
jacs Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Hej,Stod i dollars för mig igår och som ni skriver så får man nog kolla så de drar typ knappt 200sek Citera
Guest Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Har beställt massor därifrån inga problem någon gång jag ändrar ej valutan när man kommer till paypal och ska godkänna kollar jag summan så den stämmer. Citera
Guest Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Det är nog deb bästa supporten jag någonsin fått på webhandel därifrån super bra folk "Eric" Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.