Postat 2 januari 201312 år Har ett problem nu när jag tänkte beställa lite saker.Ändrade till svenska kronor men det står $650.67..Är lite rädd för att det ska dras i dollar istället för i kronor.Eller ska man kanske beställa genom euro/pund istället? Spelar det någon roll?
Postat 2 januari 201312 år det spelar ingen roll förrens du kommer till paypals utcheckning. Står där fortfarande din summa i dollar så avbryt & prata med Eric.
Postat 2 januari 201312 år Ändrar aldrig på valutan när jag handlar över nätet. Bankerna får lösa den biten.//Marko 'DaTrucka' (via mobil).
Postat 2 januari 201312 år Författare Tackar Så hemskt mycket! beställer i pund så som det stod från början då
Postat 2 januari 201312 år Hej,Stod i dollars för mig igår och som ni skriver så får man nog kolla så de drar typ knappt 200sek
Postat 3 januari 201312 år Har beställt massor därifrån inga problem någon gång jag ändrar ej valutan när man kommer till paypal och ska godkänna kollar jag summan så den stämmer.
Postat 3 januari 201312 år Det är nog deb bästa supporten jag någonsin fått på webhandel därifrån super bra folk "Eric"
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.