Garion Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Hej.Jag får ett felmeddelande angående behörighetsproblem när jag försöker gå till startsidan. Det vill säga den sidan där de nyaste händelserna presenteras.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/newthread.php?do=newthread&f=66Sammma meddelande dyker upp när jag försöker gå in på "Bli stödmedlem nu". Det har pågått någon vecka nu.Jag får inte heller upp de trådar jag prenumererar på i forumsdelen "Nationell Saltvattenförening" i listan över nya meddelanden.Det fungerade i ett par dagar efter att den forumsdelen lagts upp.Det vore smidigt om det gick att åtgärda, jag vet att fler har samma problem med den nya forumsdelen./Håkan Citera
Genne Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Jag får inte heller något meddelande när någon skrivit något i den forumsdelen men det fick jag tidigar.Har missat flera dagars diskusition då jag trodde alla tagit nyårsledigt.MVH/Glenn Citera
freguz Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Som enkelt första steg skulle jag föreslå:- logga ut - rensa cache temporära filer i browsern- logga in igenSen, om fortfarande konstigt:- testa med att logga in med en annan browser (om någon sån finns, rekommenderar Chrome) och se om det skiljer sig åt. Efter detta har man lite mer teknisk info att spinna vidare på...mvhFreguz Citera
Garion Postat 2 januari 2013 Författare Postat 2 januari 2013 Har nu loggat ut, rensat cache, loggat in igen.Ingen skillnad. Har inte chrome./Håkan Citera
salta wille Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Som enkelt första steg skulle jag föreslå:- logga ut - rensa cache temporära filer i browsern- logga in igenSen, om fortfarande konstigt:- testa med att logga in med en annan browser (om någon sån finns, rekommenderar Chrome) och se om det skiljer sig åt. Efter detta har man lite mer teknisk info att spinna vidare på...mvhFreguzSom sagd var en alldeles för vanlig och enkel lösning på problemet, som inte funkar! Jani kanske får gnugga geniknölarna några ggr så fixar han det! Citera
Benighted Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Jag har väl en hyfsad aning om vad det kan bero på... ett ögonblick... Citera
Benighted Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Tack för den snabba feedbacken Håkan! Har ni kvar problemen med nya inlägg i forumdelen? säg till i så fall så ska jag testa en sak... Citera
Garion Postat 2 januari 2013 Författare Postat 2 januari 2013 Okej.Efter nästa inlägg i den forumdelen ska jag kolla om jag får upp det i listan.Tack. Citera
Garion Postat 2 januari 2013 Författare Postat 2 januari 2013 Hej igen.Det nya inlägget på "Nationell Saltvattensförening" dök inte upp i min lista "Vad är nytt", men syns nu på hemsidans lista över senaste händelser.Jag får meddelande i Tapatalk och via mail att det nya inlägget postats./Håkan Citera
DaTrucka Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 En bit på väg då.//Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera
Guest Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Tack det där problemet har jag stört mig lite på Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.