niki68 Postat 10 januari 2013 Dela Postat 10 januari 2013 Aqua Medic magnetMega Mag 1 für Scheiben von ca. 10 – 19 mm -pris:47 EURMega Mag 2 für Scheiben von ca. 15 – 32 mm-pris:72 EURKommer snart starta min akvarium som är i 15mm optiwhite glas och vet ej vilken magnet ska jag beställa.Tänkte välja mega mag 1 har provat förut en Shark och dem var för starka för min gamla 12mm akvarium kan bli för mycket Mag2.http://aqua-medic.de/index.php?r=catalog/product&id=132 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikoto Postat 10 januari 2013 Dela Postat 10 januari 2013 Mega Mag 2 har jag hanterat och pillat på och den är helt fruktansvärd! Den är enorm och extremt stark magnet. Jag skulle knappt våga använda den i ett akvarium pga hur hårt magneterna slår ihop om man är lite oförsiktig. Hamnar fingrarna imellan så kan man nog faktiskt skada sig.Köp ettan istället, den är nog vettigare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 10 januari 2013 Dela Postat 10 januari 2013 Annars så har ju magfloat en XL för upp till 19mm - och den flyter om den lossnat Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
niki68 Postat 10 januari 2013 Författare Dela Postat 10 januari 2013 Annars så har ju magfloat en XL för upp till 19mm - och den flyter om den lossnat Ok, men jag hittar inte den !Allt jag ser är Algmagnet flytande XL 20-30mm -pris 1995 kr. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 10 januari 2013 Dela Postat 10 januari 2013 Jo, det var den jag menade! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 10 januari 2013 Dela Postat 10 januari 2013 Dom har gått upp lite i pris såg jag på bilden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.