slarvid Postat 12 januari 2013 Postat 12 januari 2013 Ja, varför kryper saltet? Är det så för alla? Salthalt är 1.025, temp. Stadiga 25grader Citera
Guest Postat 12 januari 2013 Postat 12 januari 2013 Det jag tror trådskaparen menar är att det blir saltavlagringar lite här och var. Jag har så i mitt kar att det dunstar jag kryper under sargen i karet och sedan ner. Så man kan tro att karet läcker men så är inte fallet iaf inte hos mig.Hos mig är det avdunstningen, skvätt och slabb som gör detta. Citera
slarvid Postat 12 januari 2013 Författare Postat 12 januari 2013 japp... kryper upp på slangar till ytterfiltret, och i kanterna på täckglaset.Men jag tolkar det som att allt är i sin ordning. Mao det kryper för alla Citera
turboadde Postat 12 januari 2013 Postat 12 januari 2013 Ja jag hade en yngelkorg med två trådar som hängde över kanten. Det fick jag ångra rejält för det var en stor pöl på golvet sen hehe. Gör jag inte om igen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.