Postat 16 juni 200520 år Har Ø6 mm plexiglasstavar. "plugga" ihop stenen. Vet andra som gjort det med 10 mm elrör.
Postat 16 juni 200520 år Har Ø6 mm plexiglasstavar. "plugga" ihop stenen. Vet andra som gjort det med 10 mm elrör.Kanonbra ide!!
Postat 16 juni 200520 år Borrar hål i LS å trär svarta långa buntband igenomhålen å drar ihop buntbandet
Postat 16 juni 200520 år Borrar hål i LS å trär svarta långa buntband igenomhålen å drar ihop buntbandetOk!!Perfekt har buntband på jobbet som är 50cm långa!!!!
Postat 16 juni 200520 år Hejsan!Tänk på att dragavlastningen/låsningen inte ska vara gjord av stål. Det finns även uv-ljusbeständiga buntband har jag hört.Mvh Nelson
Postat 17 juni 200520 år Hejsan!Tänk på att dragavlastningen/låsningen inte ska vara gjord av stål. Det finns även uv-ljusbeständiga buntband har jag hört.Mvh NelsonDe jag har är vanliga plastband!!
Postat 17 juni 200520 år Svarta är UV tålig. Vissa vita oxå men inte alla så håll dig till svart för att vara säker.
Postat 17 juni 200520 år Svarta är UV tålig. Vissa vita oxå men inte alla så håll dig till svart för att vara säker.Dom e svarta!
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.