Postat 8 februari 201312 år Jag undrar bara vilka affärer det finns k Malmö och lund området som säljer salvattensfiskar? Mvh
Postat 8 februari 201312 år https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?153-L%E4nkar-Svenska-butiker
Postat 8 februari 201312 år För att hålla listan lättläst, borde man inte radera butiker som inte längre finns eller inte längre har saltvatten?Typ, Saltkaret i Landskrona och Fiske och Fiskar...
Postat 8 februari 201312 år Akvariepiraten stod också med!Var där för någon vecka sen, då hade de iaf både salt och sött. Tänkte du på något speciellt?
Postat 8 februari 201312 år Har akvariepiraten salt?? Har dom börjat med det igen, alltså att ha djur hemma?
Postat 8 februari 201312 år Författare Ville bara kolla lite. Jag ringde till akvariepiraten och dom hade inte salt längre.
Postat 8 februari 201312 år Ville bara kolla lite. Jag ringde till akvariepiraten och dom hade inte salt längre.Mysko. Kollade iofs inte så noga, så kan ha sett fel också, men de hade iaf salt och tillsatser hemma.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.